بهترین میان وعده هایی که هنوز غذاهای مفیدی هستند – Raina Dawn Lutz



در پست [5 Reasons You Need Whole Foods] من تجربیات یادگیری ده سال پیش خود را به اشتراک می گذارم که خوردن غذاهای کامل به این معنا نیست که من باید بدون غذاها فقط غذاهای کامل بخورم یا اینکه فقط می توانم از کل بازار مواد غذایی بخورم.

اما این واقعیت که غذای کامل وجود دارد به معنای خوردن غذایی است که به نظر می رسد در طبیعت رشد می کند یا بسیار نزدیک به آن است. اساساً ، غذاهایی که با آنها بازی نشده و تغییر نکرده اند … یا فقط به حداقل تغییر کرده اند. این امر به این دلیل است که همه چیز (همه مواد مغذی و فیبر) موجود در این میوه ، سبزیجات ، غلات ، حبوبات (لوبیا ، نخود ، عدس) ، آجیل یا دانه ها در حال حاضر توسط مادر طبیعت کاملاً سازماندهی شده است و بدن انسان به طور موثر بر مواد غذایی که به طور طبیعی یا بسیار نزدیک به آن.

وقتی بدن می بیند چیپس سیب زمینی غلیظ و نمک دار یا شکر سفید از دریچه پایین می آید ، باید هضم آن را بیشتر انجام دهد زیرا هیچ قسمتی در غذا وجود ندارد. وقتی غذاهای کامل را به جای آن انتخاب می کنیم ، هضم را برای بدن آسان می کنیم ، بقیه زندگی ما را آسان تر می کند. و واقعاً احساس خوبی دارد. پاشیدن این غذاهای رژیمی در طول رژیم (یا کل آن!) همچنین از سلامت مغز و سلامت ما حمایت می کند. من عاشق خوردن میوه خام تازه در تمام تابستان هستم (این بیشتر خون مورد علاقه من Okanagan است!) ، اگر تا به حال مرا در محیطی غیرحرفه ای دیده اید ، شانس خوردن من بسیار زیاد است 🙂

میان وعده بخورید ؛ اوه دوست دارم اکثر ما “تنقلات” را غذای ناخواسته می دانیم زیرا “سریع” با “غذای ناخواسته” ارتباط داریم! اما باور کن! فست فود لزوماً به معنی غذای با کیفیت کمتر نیست ، بلکه به این معنی است که ما به تنقلات مختلف فکر می کنیم.

در اینجا چند تنقلات است که من دوست دارم!

میان وعده های شگفت انگیز کاملاً قابل قبول از غذاهای کامل:

دیدگاهتان را بنویسید