بهترین ساندویچ گیاهی سبز با هموس


این ساندویچ گیاهی ترد ، ترد ، خامه ای و پر از مواد خوشمزه و ساده است تا شما را از هر لقمه ای سیر و راضی نگه دارد. غذای گیاهی عالی با الهام از رژیم مدیترانه ای.

منظور از گیاه چیست؟



از آنجا که این اصطلاح اخیراً بسیار استفاده می شود ، چند ماه پیش در مورد آن نوشتیم…

رژیم غذایی گیاهی چیست

تغذیه گیاهی به چه معناست؟


در پست ما به شما می گوییم گیاه یعنی چه ، برخی افسانه ها را در مورد آن برطرف کرده و با افزودن گیاهان بیشتر به رژیم غذایی خود ، درباره همه مزایای بالقوه سلامتی بحث کنید.

به طور خلاصه ، ما در مورد نحوه رژیم مدیترانه ای برای افزایش تعداد گیاهان (سبزیجات ، میوه ها ، غلات کامل ، آجیل ، دانه ها ، حبوبات) در غذای شما صحبت می کنیم. مزیت این بیماری کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی ، برخی از سرطان ها ، دیابت و سایر موارد است.

ایجاد ساندویچ نهایی Veggie

یک ساندویچ بزرگ با گیاه خوار


هربار که ساندویچ بدون گوشت درست می کردم ، شوهرم همیشه به من نگاه می کرد که من دیوانه هستم. او قطعاً طرفدار ساندویچ های پر از لایه ها و لایه های گوشت شام است. با این حال ، هنگامی که من برای اولین بار شروع به ساخت این ساندویچ های گیاهی کردم ، او به سرعت طرفدار بزرگی شد.

نکات من برای تهیه بهترین ساندویچ بدون گوشت عبارتند از –

  • شروع با نان واقعا خوب. نان سبوس دار فیبر بیشتری به شما می دهد که شما را اشباع کرده و برای مدت طولانی شما را اشباع می کند.
    • به دلیل برخی مسائل پزشکی ، اخیراً رژیم بدون گلوتن را دنبال کردم و این را کشف کردم نانوایی کانیون مارک به بهترین چیزی تبدیل شده است که من تا به حال امتحان کرده ام
  • بافت های مختلف اضافه کنید
    • برای تهیه یک ساندویچ عالی به مخلوطی از ترد ، خامه ای ، ترد و نرم احتیاج دارید
    • خارج از جعبه سالاد و گوجه فرنگی استاندارد فکر کنید و با جوانه ، انواع سبزیجات برگ دار ، خیار ، فلفل دلمه ای ، آووکادو ، گوجه فرنگی ، ترشی ، پیاز قرمز ، تربچه ، بادمجان ، سبزیجات سرخ کرده و غیره خلاق باشید.

پروتئین و فیبر را با هموس اضافه کنید

یکی از ترفندهای من برای افزودن نه تنها طعم عالی ، بلکه به پروتئین و فیبر اضافی ، استفاده از حمص به جای خردل یا سس مایونز بر روی نان است.

فقط 2 قاشق غذاخوری هوموس حدود 1 گرم فیبر و 2 گرم پروتئین دارد. علاوه بر این ، گیاهی است و با رژیم مدیترانه ای سازگار است.

ممکن است زیاد به نظر نرسد ، اما در مقایسه با خردل و سس مایونز این است –

** لطفاً توجه داشته باشید که اینها برآورد هستند و محصولات و مارک ها ممکن است کمی متفاوت باشند. بر اساس اندازه قسمت 2 قاشق غذاخوری

همه هوموس ها به طور مساوی ایجاد نمی شوند

مارک ها و طعم های زیادی در فروشگاه ها در بازار خریداری شده است. ما امیدواریم که به سرعت یک پست کاملاً اختصاص داده شده به hummus را جمع آوری کنیم. در این میان ، ما می خواستیم نکاتی را در مورد خرید حمص به اشتراک بگذاریم.

مطمئن شوید که لیست مواد تشکیل دهنده را بررسی می کنید تا بدانید که حمص از چه چیزی ساخته شده است و سعی کنید یکی از طبیعی ترین مواد را پیدا کنید. بسیاری از آنها وجود دارد که مواد اصلی آنها بسیاری از مواد نگهدارنده ، افزودنی ها یا حتی روغن های دیگر به غیر از زیتون هستند.

دو مارک مورد علاقه ما برای خرید هوموس عبارتند از –

PS این نیز خوشمزه است و تهیه هوموس خود در خانه زیاد سخت نیست. این بسیار خامه ای است و از هر فروشگاهی که با حمص خریداری کرده ایم پیشی می گیرد.

بهترین ساندویچ سبزیجات سبز با حمص

بهترین ساندویچ گیاهی سبز با هموس

بهترین و ساده ترین ساندویچ گیاهی که با مقدار زیادی سبزیجات سبز و هوموس پخته می شود و یک غذای گیاهی خوشمزه می سازد.

نویسنده برین مک داول ، RDN در متخصص تغذیه داخلی

  • 2
    برش ها
    نان آرد کامل نان سبوس دار نانی که با آرد سبوس نگرفته پخته باشند
  • 2
    هنر
    حمص
  • 2
    هنر
    جوانه زدن
  • 1/4
    فنجان
    آروگولا
    (یا برگ سبز به انتخاب شما)
  • 1/4
    خیار ، ریز خرد شده
  • 1
    تکه
    پنیر (ما از هاوورتی استفاده کردیم)
  • 1/2
    آووکادو ، ریز خرد شده

  1. هوموس را در یک طرف نان پهن کنید ، سپس آن را از روگولا ، جوانه ها ، خیار ، پنیر و آووکادو پخش کنید. در بالا تکه باقی مانده نان را بگذارید.

(9 بار بازدید ، 1 بازدید امروز)

آخرین اصلاح: 16 سپتامبر 2021

دیدگاهتان را بنویسید