برخی از سفرها مهمتر از مقصد هستند


زمان خواندن: 6 دقایق

اگر چیزی را می خواهید ، به احتمال زیاد آن را در اسرع وقت می خواهید. این امر صرف نظر از این که هدف شما به معنای واقعی کلمه یک شی (یک ماشین جدید ، یک خانه ، یک جفت کفش) است یا یک مهارت / ویژگی (یک پیانیست کنسرت کلاسیک یا یک خوراک شهودی) صادق است.

بیایید روی این آخرین میل تمرکز کنیم: خوردن شهودی. من به بسیاری از مردم در یادگیری و تمرین تغذیه شهودی کمک کرده ام و تقریباً هیچ کس آن را مانند یک اردک به آب نمی برد. دست اندازهایی در جاده وجود دارد. سوئیچ ها وجود دارد. چیزی است که در کوه احساس می شود. من نگرانی هایی مانند “احساس می کنم پیشرفت نمی کنم” یا “نمی دانم آخر هفته گذشته چه شد … احساس می کنم به طور کامل عقب نشینی کرده ام” را می شنوم. (البته ، من نیز می شنوم ، “من فکر می کردم رفتن به آن شام سخت خواهد بود ، اما من واقعاً توانستم از غذا لذت ببرم و به جای چاشنی احساس لذت را بر جای بگذارم.”)

شرایط خاصی وجود دارد که مقصد مهمتر از سفر است. وقتی به پاریس پرواز می کنم ، می روم پاریس، نه به این دلیل که من حدود 11 ساعت در هواپیما بودن را دوست دارم ، حتی اگر با کتاب ها ، فیلم ها ، لباس های راحت سعی کنم پرواز را تا حد ممکن لذت بخش کنم. اما در بسیاری از موارد آنچه واقعاً اهمیت دارد این است مسافرت رفتنبه این شامل یک سفر بصری در غذا است.

سفر بی پایان ، قسمت 1

یکی از دلایل مهم این که چرا سفر می تواند مهم باشد این است که هیچ پایان سفر وجود ندارد. برای مثال ، فرض کنید می خواهید پیانیست کنسرت کلاسیک شوید. این رویای شماست. شما یاد می گیرید و تمرین می کنید ، تمرین می کنید و یاد می گیرید و یک روز در کارنگی هال اجرا می کنید. هورا! (خوب ، احتمالاً ابتدا در مکانهای کوچک کنسرت اجرا کرده اید ، اما هنوز.)

شما قطعاً به حرفه ای دست یافته اید ، اما آیا این همه است؟ آیا سفر شما به پایان رسیده است؟ خیر شما هرگز یادگیری را متوقف نمی کنید ، هرگز رشد خود را متوقف نمی کنید. من خوانده ام که پیانیست های کنسرت 3 تا 4 ساعت در روز تمرین می کنند و حتی بالرین های اولیه روزانه برای بهبود مهارت و تکنیک خود در کلاس ها شرکت می کنند.

من کاملاً مطمئن هستم که حتی پیانیست های نخبه روزهایی دارند که موسیقی را احساس نمی کنند ، یا این اشتباه را می کنند که آهنگی را که صدها بار قبلاً فوق العاده پخش کرده اند ، اجرا کنند. شاید نمایشی باشد که در آن تکنیک آنها بی عیب و نقص باشد ، اما آنها به اندازه کافی به آن توجه نکرده اند. به همین ترتیب ، یک رقاص در بالای رشته خود می تواند آسیب ببیند یا بهتر از او ظاهر شود زیرا با مسائل جدی شخصی از صحنه دست و پنجه نرم می کند.

در مورد تغذیه شهودی نیز چنین است. این امر نیاز به مطالعه و تمرین دارد. تمرین زندگی. جایی که مردم را هنگام خواندن “تغذیه بصری” می بینم اما در واقع مهارت هایی مانند تنظیم گرسنگی ، سیری و آرامش با همه غذاها را تمرین نمی کنند. آنها این را فقط با فهمیدن این موضوع درک می کنند که اگرچه از نظر فنی به خود اجازه می دهند همه غذاها را بخورند ، اما هنوز در خوردن احساس گناه می کنند. مسلم – قطعی غذا. به عبارت دیگر ، “اجازه” آنها برای غذا بیشتر یادآور مجوز شبه بود.

سفر بی پایان ، قسمت دوم

حتی اگر به درستی بتوانید بگویید که یک خورده شهودی هستید ، شما آن را مطالعه کرده اید ، آن را تمرین کرده اید ، آن را زندگی کرده اید ، آن را درونی کرده اید ، نمی توانید گرد و غبار را از دستان خود پاک کنید و خود را “تمام شده” اعلام کنید.

چرا؟ زیرا شما هنوز دارای فرهنگ رژیم هستید. اگرچه مهارت های خوردن بصری طبیعی است زیرا همه ما با آنها متولد شده ایم ، اما اینطور نیست به نظر می رسد به طور طبیعی زیرا اکثر مردم به طور شهودی غذا نمی خورند. ما با هم در آبهای یک رژیم غذایی شنا می کنیم ، نه در آب شهودی.

در حال حاضر کارهایی وجود دارد که می توانیم روی کیفیت آبی که در آن شنا می کنیم تأثیر بگذارد – و در واقع ، من توصیه می کنم همین کار را انجام دهید.

  • افراد و گروه هایی را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید که از تغذیه بصری ، پذیرش همه اندام ها و مراقبت از خود مثبت حمایت می کنند.
  • با ادامه گوش دادن به پادکست ها و خواندن کتاب هایی در مورد این موضوعات ، درست مانند احتمالاً ، از فرهنگ رژیم گرفتن فاصله بگیرید.
  • ما همچنان محدودیت هایی را در مورد مکالمات رژیم غذایی و نظرات در مورد وزن دیگران تعیین می کنیم.
  • همچنان به تنظیم میزان گرسنگی و سیری ادامه دهید و با درجه مراقبت خاصی به غذا نزدیک شوید.

همچنان به طور فعال تمرین مهارت های خوردن بصری و پذیرش بدن خود را انجام دهید و منابع خود را برای ارتباط با تغذیه بصری احاطه کنید ، و فلسفه های مرتبط می تواند به شما کمک کند تا در این مسیر نسبتاً هموار حرکت کنید. همچنین اگر واقعاً با مانعی برخورد کنید یا زندگی برای شما منحنی ایجاد کند ، می تواند به شما کمک کند تا در اسرع وقت با دلسوزی به خود و عدم قضاوت به مسیر اصلی بازگردید.

سرعت را افزایش می دهد ، می چرخد ​​و به جلو می چرخد

فرض کنید شما قبل از شروع یک سفر غذایی بصری ، احساسات خواری جدی داشتید. سپس ، به لطف تغذیه بصری ، شما توانستید مجموعه متنوعی از ابزارها را برای غلبه بر خود توسعه دهید ، به طوری که تغذیه احساسی در شرایط دشوار از ابزار اصلی شما استفاده می کرد. اما پس از آن روز دوم دارید. و در جستجوی آرامش ، مستقیماً به دنبال غذا می روید. وارد نشوید ، 200 دلار جمع نکنید.

خوب ، این اتفاق می افتد. احساسات بیش از حد شدیدی داشتید و به غذا روی آوردید. شاید این در آن زمان واقعاً بهترین گزینه بود (اصل تغذیه بصری № 7: با احساسات با مهربانی برخورد کنید) ، شاید شما فقط فکر نمی کردید. به سرعت رسیده اید. شما به خروجی رفتید ، که واقعاً نمی خواست بیرون برود. اتفاق می افتد. شما شکست نخورید … این فقط بخشی از سفر است.

این ایده که هنگامی که ما به دنبال چیزی هستیم ، جاده کاملاً خطی خواهد بود ، همانطور که در تصویر بالا آمده است ، واقعاً به فرهنگ رژیم غذایی فکر می کنیم.به مانند ، “من این رژیم را شروع می کنم و سپس هفته ای X کیلوگرم وزن کم می کنم و سپس به هدفم می رسم و همه چیز فقط هلو خواهد بود.” این ایده آنقدر اشتباه دارد که برای تجزیه و تحلیل آن به یک وبلاگ دیگر نیاز است. اما کافی است به این نکته بسنده کنیم که جدا از این واقعیت که همه ما متولد شده ایم و همه خواهیم مرد ، در زندگی چیز کمی کاملاً خطی است. بنابراین چرا باید با غذا رابطه صلح آمیز برقرار کنید و بدن شما متفاوت خواهد بود؟

گاهی مقصد بخشی از سفر است

اجازه دهید به قیاس من با سفر به پاریس بازگردیم. (چون پاریس.) بنابراین یک سفر طولانی با هواپیما هدف شما نیست. این فقط وسیله ای برای رسیدن به هدف است. اما وقتی می آیید (منظورم غیر از جت لگ) چه اتفاقی می افتد؟ آیا فقط در اتاق هتل نشسته اید یا در Airbnb؟ امیدوارم نه! نه ، شما بروید اکتشاف کنید

و … امیدوارم شما کاری را که من اولین بار در پاریس بودم انجام ندهید. به این معنا که شما یک لیست سختگیرانه از وظایف و تعهدات خود دارید که سعی می کنید آنها را رعایت کنید ، حتی اگر احساس خستگی می کنید ، و ، اوه ، هی ، به این کافه کوچک زیبا نگاه کنید ، ای کاش این کار را متوقف کرده بودیم ، اما ما یک ITENERAGER داریم !

نه ، امیدوارم در مورد معماری ، نقاشی ها ، خواربارفروشی های مختلف خانگی در موناپریکس ، جایی که این خیابان کوچک با سنگ فرش زیبا پیش می رود ، چگونه می توانید دوچرخه های پاشنه بلند سوار شوید ، یا اینکه ساکن و شرکت شکسپیر (یا واقعی) گربه بالا) به شما امکان می دهد امروز به او ضربه بزنید – و چگونه پنیر ، شراب و نان می توانند بسیار شگفت انگیز و در عین حال ارزان باشند.

به عبارت دیگر ، مقصد به سفر پر پیچ و خم خودش تبدیل می شود. (تنها ثابت سفرهای ما به پاریس در حال حاضر این است که شب هنگام رسیدن به یک بیستروی معتبر اما نه عجیب و غریب غذا می خوریم و همیشه چهارشنبه عصر به لوور می رویم و بازدید خود را در یک مجسمه بزرگ به پایان می بریم ، تا زمانی که آنها به معنای واقعی کلمه بمانند. ما را بیرون نمی کند. عشق من به این مجسمه ها به اندازه آنها جاودانه است.)

وقتی یک ماشین جدید یا یک خانه جدید تهیه می کنید ، آیا سفر شما به پایان رسیده است؟ مطمئناً خدمات و محتوا وجود دارد ، اما شما همچنین رانندگی می کنید و خاطرات را در خانه ایجاد می کنید. این نیز بخشی از سفر است.

آخرین غذای قابل تامل

بنابراین اگر در یک سفر بصری برای خوردن و خوردن بدن هستید و همه چیز خوب پیش رفت ، و ناگهان اینطور نشد ، اشکالی ندارد. یا اگر انتظار سفر در آزادراه را داشتید و در عوض به آرامی در جاده ای آسفالته حرکت می کردید ، این نیز اشکالی ندارد.

سفر زمان می برد. برای هر شخص متفاوت به نظر می رسد. و هیچ هدف نهایی و مطلق وجود ندارد. بدون پایان. خبری از دروازه ها نیست این امر به ارمغان آوردن آرامش بیشتر در غذا ، پذیرش بیشتر بدن (یا احترام ، عشق یا رهایی) ، شفقت بیشتر به خود ، کنجکاوی بیشتر در زندگی شما می پردازد. این یک آموزش تدریجی از رژیم غذایی است که در هر منطقه استراحت یا ایستگاه کامیون کمی عقب می ماند (و در صورت درخواست سوار شدن از برداشتن آن خودداری می کند).

امیدوارم هیچ وقت از یادگیری و رشد دست نکشیم. و این شامل شناخت خودمان است تا بتوانیم رشد کنیم و پیشرفت کنیم.


کری دنت یک متخصص تغذیه ثبت شده از شمال غربی اقیانوس آرام ، نویسنده مستقل ، مشاور تغذیه بصری ، نویسنده و سخنران است. در میان ابرقدرت های او نابود کردن افسانه ها در مورد تغذیه و توانمندسازی زنان در بدن خود احساس بهتری داشته باشید و غذاهایی را انتخاب کنید که لذت ، تغذیه و سلامتی را حفظ کنند.

این پست را چاپ کنید این پست را چاپ کنید

دیدگاهتان را بنویسید