برای کاهش وزن در کنار با 10 تکنیک عملی تمرین کنید


از دست دادن چربی شکم و پهلو یک مشکل بزرگ برای همه ما است. بسیاری از افراد سعی می کنند تمریناتی را برای لاغر شدن پاها انتخاب کنند ، مانند فشار دادن و سایر حرکات شکمی که به منظور ماهیچه مایل مورب انجام می شود. چربی را در ناحیه کناری آب کنید و کمرتان را لاغرتر کنید. برخی نیز ورزش را به عنوان راهی برای کاهش سریع وزن انتخاب می کنند. اما این حرکات زیاد برای لاغری طرف م effectiveثر نیست.

ورزش یک روش م toثر برای کاهش وزن است ، اما کافی نیست. برای کاهش وزن ، باید همه نکات را با هم رعایت کنید ، رژیم غذایی ، ورزش و شیوه زندگی سالم در کنار هم به کاهش وزن کمک می کند.

برای کاهش وزن چه تمریناتی باید انجام دهید؟

همه تمرینات برای لاغری پهلوها و شکم م areثر نیستند این مقاله چند تمرین برای لاغری پهلوها ارائه می دهد که بسیار موثر خواهند بود. به خاطر داشته باشید که ورزش مناسب بسیار مهم است.

تخته جانبی

برای ایجاد نوار کناری ، به پهلو و روی یک آرنج دراز بکشید و باسن خود را به سمت بالا بکشید تا از بالای شانه ها تا پاها خط مستقیم ایجاد کنید. 5 ثانیه در این حالت بمانید ، سپس باسن خود را به زمین بکشید و دوباره بلند کنید ، مطمئن شوید که لگن شما به زمین برخورد نمی کند.

این کار را یک دقیقه یا 10 بار انجام دهید و سپس طرف را تغییر دهید.

تمرینات مخصوص شکم و پهلو

نوار بالا – پایین – پایین نوار است

در حالت تخته با بازوهای صاف ، از شانه ها تا انگشتان پا در یک خط مستقیم بنشینید. آرنج چپ و سپس آرنج راست را به زمین خم کرده و بدن را در حالت تخته قرار دهید. سپس دست ها را صاف کرده و به حالت قبلی بازگردید. این حرکت را 10 بار تکرار کنید.

کاهش وزن جانبی

وزنه ها وزن جانبی هستند

بایستید و پاها را به عرض شانه باز کنید. زنگ کتری را در دست راست خود نگه دارید ، کمی به سمت راست متمایل شوید و بگذارید وزن روی زمین آویزان شود. سپس به حالت ایستاده بازگردید.

این کار را 10 بار به راست و سپس 10 بار به سمت چپ انجام دهید.

تمریناتی برای کاهش وزن

با چرخاندن وزنه ها اسکات را حرکت دهید

زنگ کتری را با هر دو دست نگه دارید ، آرنج خود را خم کرده و دستان خود را روی سینه خود قرار دهید. در حالی که اسکوات را نگه دارید ، اسکوات را نگه دارید و تنه را به راست بچرخانید. سپس متوقف شده و به موقعیت اولیه بازگردید. سپس همراه اسکات به سمت چپ حرکت کنید. این کار را 10 بار پشت سر هم انجام دهید.

اسکات اسکات بل

B رکت توپ زانو می زند

این حرکت همچنین به کاهش وزن کمک می کند. به پشت روی زمین دراز بکشید ، زانوها را خم کنید و پاها را روی زمین بگذارید. برای حفظ تعادل ، دستان خود را در دو طرف شانه ها قرار دهید. توپ وسط را بین زانوها نگه دارید و فشار دهید. پاهای خود را از روی زمین بلند کرده و طوری بلند کنید که پای شما در امتداد سقف قرار بگیرد. سپس به آرامی زانوها را به یک طرف بدن (راست یا چپ) پایین بیاورید ، اما پشت خود را بدون پایین آوردن زانوها صاف نگه دارید. این حرکت برای کاهش وزن بسیار مفید است.

فراموش نکنید که در طول این حرکت توپ را بین پاهای خود نگه دارید تا حرکت نکند یا نیفتد. زانوها را به حالت اول (یعنی در امتداد سقف) برگردانید و سپس در جهت مخالف حرکت کنید.

این حرکت را در 2 ست 10 تایی انجام دهید.

تمریناتی برای کاهش وزن

چوب برها

حرکت روی هیزم یک تمرین برای کاهش وزن است که به طور م worksثر عمل می کند. بایستید و پاها را به عرض شانه باز کنید. کتری یا دمبل را با هر دو دست جلوی خود نگه دارید. وزن خود را روی پای چپ بگذارید و تنه خود را به سمت چپ بچرخانید در حالی که بازوها را به صورت مورب به بالای شانه چپ خود حرکت می دهید. بدن را به راست بچرخانید ، وزنه را روی پای راست قرار دهید و وزن بازو را به سمت ران راست منتقل کنید. هنگام حرکت ، پاها و زانوها را حرکت دهید. توجه داشته باشید که می توانید این مرحله را با کش نیز بردارید.

این حرکت را 10 بار انجام دهید و سپس جهت حرکت را تغییر دهید.

کاهش وزن به صورت جانبی

چرخش های روسی

روی زمین بنشینید و زانوها را خم کرده و پاها را روی زمین دراز بکشید. وزنه را با دو دست نگه دارید و بازوها را به جلو بکشید. دور کمر باید به 45 درجه برگردد. تنه خود را به راست بچرخانید و اجازه دهید بازوها در راستای سینه ، راست و زمین قرار بگیرند. سپس به چپ بپیچ.

نکته: برای دشوارتر شدن این حرکت ، پاها را چند سانت از زمین بلند کنید و با چرخاندن قسمت بالای بدن ، پاها را ثابت نگه دارید. این مرحله را در دو ست 10 تایی انجام دهید.

چرخش روسی

توضیحات پنجه های مورب پایک

به پشت به رو به سقف دراز بکشید ، پاهایتان را به هم نزدیک کرده و کاملاً باز کنید. کمی باسن خود را به سمت چپ بچرخانید تا پاهای شما نیز به سمت چپ متمایل شوند. حالا دست چپ خود را پشت سر بگذارید و دست راست خود را از بدن خود بیرون بیاورید ، کف دست را روی زمین بگذارید. سپس با استفاده از ماهیچه های شکم و ران ، پاهای خود را کمی بالا ببرید ، اما مطمئن شوید که پاها همچنان به سمت چپ کج هستند. سپس به آرامی پاهای خود را روی زمین بگذارید. این کار را 30 تا 40 بار انجام دهید و سپس جهت را تغییر دهید.

ورزش برای کاهش وزن

حرکت لیفت داخلی ران

برای این کار به پشت روی زمین دراز بکشید و پاها را از هم باز کنید. انگشتان پا باید رو به بالا و دستها پشت سر باشد. پای راست خود را بلند کرده و آن را به سمت بیرون بچرخانید ، انگشتان پای شما به سمت بیرون باشد. با استفاده از قسمت داخلی ران ، پا را به آرامی به نقطه شروع پایین بیاورید. سپس با پای چپ این حرکت را در جهت مخالف انجام دهید. این حرکت را 30 تا 40 بار تکرار کنید.

لاغری پهلو با ورزش

حرکت وزنه پایک

برای حرکت نیاز به دمبل یا وزنه دارید. دوباره به پشت دراز بکشید ، رو به سقف ، پاها را کنار هم قرار داده و بکشید. نگه داشتن وزن 1 تا 2 کیلوگرم در دست چپ ، بالا بردن دست راست زیر سر ، دست چپ را به سمت بدن بکشید ، پاها را بلند کرده و با زاویه 90 درجه تا زانو خم شوید. هنگام حرکت ، بالاتنه را روشن کنید. سپس به حالت اولیه بازگردید ، این حرکت را 30 تا 40 بار انجام دهید و سپس این حرکت را با دست دیگر تکرار کنید.

تمریناتی برای لاغری طرفین

آیا امکان کاهش وزن از کنار با حلقه ورزشی وجود دارد؟

اگرچه حلقه ها روی عضلات پشت و شکم عمل می کنند و اکثر مردم فکر می کنند که استفاده از حلقه به کاهش کمر و شکم کمک می کند ، اما این تصور غلطی است. کرلینگ کالری می سوزاند و می توانید آن را به عنوان یک تمرین قدرتی انجام دهید ، اما به از بین بردن چربی موضعی در ناحیه لگن و شکم کمک نمی کند و یک تمرین کاهش وزن نیست.

کاهش وزن در هنگام دوچرخه سواری

دوچرخه سواری یکی از م exercisesثرترین و کاملترین تمرینات است که اگر به درستی انجام شود به سوزاندن چربی در تمام نقاط بدن کمک می کند. دوچرخه سواری نوعی ورزش قلبی عروقی است که با سرعت و شیب مناسب به افزایش ضربان قلب کمک می کند و با این ورزش چربی سوزی و کاهش وزن نیز راحت تر اتفاق می افتد.

علاوه بر این ، قسمت های مختلف بدن هنگام دوچرخه سواری درگیر می شوند ، بنابراین سوزاندن کالری با این ورزش بسیار راحت تر از ورزش های دیگر است. بنابراین ، دوچرخه سواری یک تمرین م effectiveثر برای سوزاندن چربی در تمام نقاط بدن است و در نتیجه بر چربی شکم و ران نیز تأثیر می گذارد. می توانید دوچرخه سواری را به عنوان راهی برای کاهش وزن در پهلوها و سایر قسمت های بدن امتحان کنید.

به غیر از تمرینات ، روش ها و نکات دیگری نیز وجود دارد

در این مقاله انواع تمرینات لاغری لگن و شکم را خواهید آموخت. همه این تمرینات و رژیم ها برای کاهش وزن بسیار مفید هستند و همچنین سلامت جسمی و روحی شما را به طور م maintainثر حفظ می کنند ، اما به یاد داشته باشید که مسیر ورزش و رژیم غذایی به صبر و همچنین اراده قوی نیاز دارد.

Madaria ، تولید کننده دستگاه های لاغری با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ، در این راستا به شما کمک می کند و باعث کاهش سریع وزن جانبی می شود.

دستگاه mCare یکی از دستگاه های لاغری ماداریا است که به کاهش وزن کمک می کند و سلولیت را به طور موثری از بین می برد. اساس کار من رول خلاء است. غلتک مکنده از یک تکنیک غیر مکانیکی و غیر تهاجمی برای تقویت سلول ها و تحریک پوست استفاده می کند. ساکشن فنجان گردش خون را در بافت ها افزایش می دهد و می تواند برای مناطق مختلف پوست استفاده شود.

مقاله ای در این زمینه

دیدگاهتان را بنویسید