با مصرف این غذاها در طول روز گرسنگی را برطرف کنید – دکتر روی هادیمیان


1871453 186 - با مصرف این غذاها در طول روز گرسنگی را برطرف کنید

با خوردن این غذاها در طول روز گرسنگی را برطرف کنید

اگر به دلیل گرسنگی ناگهانی اغلب میان وعده می خورید ، وقت آن است که در رژیم غذایی خود تجدید نظر کنید و غذاهای دلچسب را به رژیم خود اضافه کنید تا در طول روز احساس گرسنگی کمتری کنید.

غذاهای دلچسب غذاهای کامل و فرآوری نشده ای هستند که حاوی مواد مغذی مانند فیبر ، پروتئین و چربی های سالم هستند. در این مقاله شما با چهار غذای سالم و مغذی که می توانند گرسنگی را تا حد زیادی مهار کنند آشنا خواهید شد.

۱بهآجیل

آجیل ها به دسته غذاهای مغذی تعلق دارند و می توانند بدون نگرانی در رژیم غذایی سالم گنجانده شوند. آجیل سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و 6 ، غنی از مواد مغذی مانند کلسیم است و حاوی هر سه درشت مغذی – پروتئین ، کربوهیدرات و چربی است. سعی کنید مخلوطی از آجیل های مختلف مانند گردو ، بادام و فندق بخورید. مصرف این انواع آجیل طیف وسیعی از مواد مغذی را برای شما فراهم می کند.

۲بهماهی

میزان بالای پروتئین و امگا 3 در ماهی های روغنی (مانند ماهی تن یا ماهی آزاد) یک گزینه عالی برای جلوگیری از گرسنگی است. اسیدهای چرب موجود در غذاهای دریایی باعث سلامت قلب و حفظ سلامت مغز می شود. جالب است بدانید ماهی علاوه بر خواص رضایت بخش ، در تقویت و بهبود روحیه نیز مثر است!

۳بهتخم مرغ

تخم مرغ منبع عالی پروتئین با کیفیت بالا است. یک مطالعه در سال 2011 سیری افرادی را که برای ناهار تخم مرغ ، مرغ و سیب زمینی مصرف می کردند ، مورد آزمایش قرار داد. در این مطالعه مشخص شد که تخم مرغ نسبت به سیب زمینی اثر سیری بسیار بیشتری دارد! برای استفاده کامل از ارزش غذایی تخم مرغ ، باید زرده و پروتئین بخورید تا امگا 3 و حداکثر پروتئین دریافت کنید.

۴بهسبزیجات

مطالعات نشان می دهد که اگرچه سبزیجات فیبر بالایی دارند ، اما به راحتی می توانند مصرف غذا را افزایش دهند. سعی کنید نصف بشقاب را با سبزیجات پر کنید (با سبزیجات برگ دار و سپس با سبزیجات دیگر با رنگهای مختلف شروع کنید). خوردن سبزیجات به شما کمک می کند احساس سیری کنید و میزان مصرف سایر درشت مغذی ها را متعادل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید