با شکم خداحافظی کنید و چربی را در کوتاه ترین زمان بگیرید


چربی شکم و بروز آن دلایل مختلفی از جمله سوء تغذیه ، عدم تحرک و استرس دارد. بهبود تغذیه ، افزایش فعالیت ، کاهش استرس و سایر تغییرات در شیوه زندگی همه عواملی هستند که می توانند به از بین بردن چربی شکم کمک کنند. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید سریعتر به نتیجه برسید ، یا هیچ یک از روشهای ذکر شده بر شما تأثیر نگذاشته است ، ما روشهای م effectiveثر و غیر تهاجمی را به شما معرفی می کنیم.
Slim Fit و Derm-Up دستگاه هایی هستند که بدون نیاز به جراحی و دارو ، چربی های دور شکم و ران را در مدت زمان کوتاهی و به طور کاملاً غیر تهاجمی می سوزانند.

دو نوع چربی شکمی و پهلو وجود دارد:

چربی احشایی: نوعی چربی است که اندام های داخلی را احاطه کرده است.
چربی زیر جلدی: نوع چربی که در زیر پوست تجمع می یابد.

اثرات چربی احشایی بیشتر از چربی زیر جلدی است. افراد می توانند تغییرات زیادی در شیوه زندگی و رژیم غذایی خود ایجاد کنند که به از بین بردن چربی شکم کمک می کند.

چربی شکم چقدر خطرناک است؟

چربی شکم

اضافه وزن یکی از مهمترین علل بیماریهای مختلف است. چربی اضافی شکم می تواند خطر ابتلا به برخی بیماری ها را افزایش دهد ، از جمله: بیماری های قلبی ، حمله قلبی ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا ، سکته مغزی ، دیابت نوع 2 ، آسم ، سرطان سینه ، سرطان روده بزرگ ، بیماری آلزایمر و سایر بیماری ها مانند زوال عقل ، خواب آپنه و سایر مشکلات تنفسی ، بیماری کبد ، پوکی استخوان

علت ایجاد چربی در شکم و استخوان های جانبی چیست؟

چربی شکم توسط عوامل مختلفی ایجاد می شود که مهمترین علت چربی شکم هستند و در قسمت کناری قرار دارند.

1.مصرف زیاد الکل

مصرف زیاد الکل می تواند منجر به انواع مشکلات و بیماری های جسمی از جمله بیماری کبد و التهاب شود.

مطالعات انجام شده توسط دانشمندان در این زمینه نشان داده است که مصرف زیاد الکل باعث افزایش چربی شکم و در نتیجه افزایش کمر و شکم در مردان می شود.

الکل سلول های مغزی را تنظیم می کند که اشتها را تنظیم می کند ، باعث احساس گرسنگی می شود و منجر به افزایش کالری می شود. علاوه بر این ، نوشیدنی های الکلی کالری بالایی دارند و قند به آن اضافه می کنند که باعث افزایش وزن می شود.

2. استرس

هورمون استروئیدی به نام کورتیزول به بدن در کنترل و مقابله با استرس کمک می کند. هنگامی که فرد در معرض خطر یا تحت فشار است ، بدن هورمون کورتیزول را ترشح می کند که بر متابولیسم بدن تأثیر می گذارد.

بیشتر مردم هنگام استرس شروع به غذا خوردن می کنند تا استراحت کنند و کورتیزول به حفظ کالری اضافی در اطراف شکم و سایر قسمت های بدن کمک می کند.

3. ژنتیک

برخی شواهد نشان می دهد که ژنتیک انسان در افزایش وزن آنها نقش دارد. دانشمندان معتقدند که ژنتیک ممکن است بر رفتار ، متابولیسم و ​​خطر بیماریهای مرتبط با چاقی تأثیر بگذارد. عوامل محیطی و رفتاری نیز در احتمال چاقی نقش دارند.

اگر ژنتیک علت چربی شکم و اضافه وزن است ، می توانید از تکنیک های غیر تهاجمی و همچنین قطره چکان و دستگاه های مناسب برای رسیدن به وزن متعادل استفاده کنید. اساس این دو دستگاه انرژی گرمایش فرکانس رادیویی است و آنها فرایند سوزاندن و برداشتن چربی از شکم و نوارهای کناری را به صورت کاملاً غیر تهاجمی انجام می دهند.

4. تغذیه نامناسب

غذاهای شیرین مانند کیک و شیرینی و نوشیدنی هایی مانند نوشابه و آب میوه ها می توانند منجر به افزایش وزن ، کاهش متابولیسم و ​​کاهش توانایی سوزاندن چربی شوند.

کمبود پروتئین و رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا نیز بر وزن تأثیر می گذارد. پروتئین به فرد کمک می کند احساس سیری طولانی تری داشته باشد و افرادی که پروتئین کمتری در رژیم غذایی خود دارند معمولاً بیشتر غذا می خورند.

به ویژه چربی های ترانس باعث التهاب و در نتیجه افزایش وزن می شوند. چربی های ترانس در بسیاری از غذاها از جمله فست فودها ، کیک ها و کوکی ها یافت می شوند.

انجمن قلب آمریکا به مردم توصیه می کند که به جای چربی های ترانس از غلات کامل ، چربی های چند غیراشباع و چربی های غیراشباع را بخورند.

تاثیر پرخوری بر چربی شکم

5. کمبود خواب

بین افزایش وزن و کم خوابی ارتباط وجود دارد که منجر به افزایش چربی شکم می شود. هم کم خوابی و هم کیفیت پایین خواب عوامل مهمی در افزایش چربی شکم و سلول های جانبی هستند. کمبود خواب مناسب منجر به رفتار نادرست هنگام غذا خوردن یا پرخوری احساسی می شود.

6. سیگار کشیدن

مطالعات نشان داده است که سیگار کشیدن ممکن است به طور مستقیم چربی شکم را افزایش ندهد ، اما یکی از عوامل تشدید کننده است.

مطالعات نشان داده است که اگرچه چربی شکمی بیشتر در افراد سیگاری و غیرسیگاری دیده می شود ، اما در افراد سیگاری بیشتر دیده می شود.

7. برخی از شرایط پزشکی

برخی بیماریها یا شرایطی که تشخیص داده نمی شوند یا درمان نمی شوند ، مانند کم کاری تیروئید ، متابولیسم بدن را کاهش داده و سوزاندن کالری اضافی را دشوار می کند.

8. به اندازه کافی آب ننوشید

برای حفظ سلامت جسمانی لازم است آب کافی بنوشید. آب بهترین نوشیدنی است ، اما بسیاری از مردم به نوشیدنی های شیرین ، چای و آب میوه علاقه دارند.

کالری و قند موجود در نوشیدنی های قندی به بدن اضافه شده و می تواند چربی شکم را افزایش دهد. مطالعات نشان می دهد که مصرف زیاد نوشیدنی های شیرین باعث افزایش وزن به ویژه در ناحیه شکم می شود و نوشیدن آب به از بین بردن چربی شکم کمک می کند.

نکته مهم این است که کالری موجود در نوشیدنی ها جایگزین غذاهای جامد نمی شود و شما را سیر نمی کند ، بنابراین می توانید به راحتی مقادیر زیادی شکر و نوشیدنی های پرکالری مصرف کنید.

بنابراین ، به جای نوشیدن نوشیدنی های شیرین ، آب میوه ها و نوشیدنی های مختلف ، توصیه می شود آب ساده یا چای بدون قند بنوشید.

9 مشاور املاک

اگر کالری بیشتری نسبت به سوزاندن خود بسوزانید ، وزن خود را افزایش می دهید. بی تحرکی باعث از بین رفتن چربی اضافی می شود و چربی در ناحیه شکم و سطوح جانبی با گذشت زمان افزایش می یابد.

تأثیر بی تحرکی بر حفره شکمی

10. کربوهیدراتهای ساده بخورید و کربوهیدراتهای پیچیده نخورید

بهتر است مصرف کربوهیدراتهای تصفیه شده مانند نان سفید ، ماکارونی و برنج سفید را کاهش دهید و در عوض با مصرف این نوع کربوهیدراتها کربوهیدراتهای پیچیده مانند سیب زمینی شیرین ، لوبیا ، جو و برنج قهوه ای را مصرف کنید تا چربی شکم از بین برود.

برخلاف کربوهیدراتهای تصفیه شده که باعث احساس گرسنگی می شوند ، کربوهیدراتهای پیچیده به شما کمک می کند که مدت زمان بیشتری سیر بمانید و باعث شود کمتر غذا بخورید. کربوهیدراتهای پیچیده به دلیل داشتن فیبر زیاد بسیار سریعتر هضم می شوند. مطالعات نشان داده است که انتخاب غذاهای سرشار از فیبر می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

11. بی توجهی به غذایی که می خورید

تمرکز بر غذا و توجه بیشتر به احساسات هنگام غذا خوردن به کاهش وزن کمک می کند.

خوردن عاقلانه ورزشی است که به شما کمک می کند تا عادات غذایی خود را کنترل کنید و در نتیجه کالری کمتری دریافت کنید. به این ترتیب ، شما بیشتر به گرسنگی و سیری خود توجه می کنید ، سریع غذا نمی خورید و حواس شما پرت می شود و تاثیر غذا را بر ذهن و سلامتی خود درک می کنید. خوردن عاقلانه به حفظ سلامت جسمی و روحی شما کمک می کند و راهی موثر برای کاهش وزن است.

12. انتخاب اشتباه تمرینات

انتخاب یک ورزش م effectiveثر برای تمرین کار سختی است. خوشبختانه پیلاتس تا حد زیادی از ضربه قوی ، قدرت زیاد و فشار زیاد عضلانی و اسکلتی اجتناب می کند.

پیلاتس روزانه حتی می تواند به شما در کاهش وزن و کاهش دور کمر کمک کند. شما می توانید تمرینات پیلاتس را با توجه به سطح تمرین خود انتخاب کنید و پیلاتس برای همه سنین مناسب است.

تغییر سبک زندگی برای کاهش چربی شکم

انتخاب عادات سالم به خلاص شدن از شر چربی ها و همچنین جلوگیری از تشکیل مجدد آنها کمک می کند. پزشکان توصیه می کنند برای کاهش تدریجی و مداوم وزن ، یک و نیم پوند در هفته وزن کم کنید.

تغییر رژیم غذایی و کنترل میزان غذای مصرفی همراه با ورزش و چربی سوزی اضافی برای از بین بردن چربی های شکم و اطراف ران است.

غذاها و میان وعده های گیاهی مانند میوه ها ، سبزیجات برگ سبز و غلات کامل بدون کالری و چربی اضافی ، مواد مغذی ضروری بدن را تامین می کنند.

منابع پروتئینی خام مانند تخم مرغ ، ماهی و طیور سفید را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

حبوبات و حبوبات به سیر ماندن کمک می کنند و کالری دریافتی روزانه را به شدت کاهش می دهد.

مصرف روزانه سدیم باید کمتر از 2300 میلی گرم باشد. کاهش مصرف سدیم نه تنها خطر ابتلا به فشار خون بالا را کاهش می دهد ، بلکه از تجمع مایع در زیر پوست و زوال چربی شکم نیز جلوگیری می کند.

با رعایت این نکات ، علاوه بر تغییرات داخلی بدن ، می توانید ظاهر خود را تغییر دهید.

برای جلوگیری از چربی شکم و پهلو باید چه کنیم؟

هرگز صبحانه را از دست ندهید. اگر صبحانه نمی خورید ، غذای ناخواسته در طول روز و حتی چاقی را در طول زمان انتخاب می کنید. علاوه بر این ، صبحانه متابولیسم بدن را تحریک می کند و در نتیجه شما در طول روز غذای کمتری می خورید. شروع روز با یک صبحانه سالم سرشار از کربوهیدرات و پروتئین شما را برای مدت طولانی اشباع می کند.

برای ناهار ، غذاهای کم کالری را انتخاب کنید. پروتئین و غلات کامل گزینه های خوبی برای ناهار هستند. توصیه می کنیم ناهار را با سالاد میوه یا سبزیجات میل کنید. بهتر است مرغ و ماهی بیشتری بخورید.

آخرین وعده غذایی روز ، شام ، بسیار مهم است. متابولیسم در بدن از عصر به تدریج کند می شود ، بنابراین برای شام وعده غذایی سبک تری وجود دارد.

میان وعده ها نیز بسیار مهم هستند. میان وعده ها به حفظ متابولیسم و ​​رفع گرسنگی کمک می کنند. میان وعده های سالم شامل میوه ها و سبزیجات کم کالری و مرطوب کننده است.

چگونه می توانید چربی شکم را از بین ببرید؟

گاهی از جراحی پلاستیک برای کاهش چربی در نواحی خاصی از بدن استفاده می شود. یکی از این نوع عملها لیپوساکشن نام دارد.

در روش لیپوساکشن ، جراح ماده ای را به ناحیه مورد نظر مانند ران تزریق می کند تا سلول های چربی مایع شوند. سلولهای چربی با مکش خلاء از بدن خارج می شوند.

تزریق چربی یک راه حل برای کل بدن نیست. این روش فقط قسمتهای خاصی را درمان می کند ، علاوه بر این ، بدون تغییر شیوه زندگی ، احتمال عود سلولهای چربی وجود دارد. این روش فقط برای افرادی که دارای اضافه وزن خفیف تا متوسط ​​هستند توصیه می شود.

سایر مراحل کاهش وزن در بزرگسالان نیز وجود دارد. مانند جراحی بای پس معده یا تنظیم نوار معده که برای افراد دارای اضافه وزن و تجمع چربی در شکم و پهلو مناسب است. اگر چاق هستید و چربی زیادی در ناحیه شکم و ران خود دارید ، چنین روش هایی م thanثرتر از لیپوساکشن خواهد بود.

اما همه این فرایندها عوارض جانبی زیادی دارند. تصمیم به انجام جراحی پلاستیک برای کاهش شکم و ران یک امر شخصی است ، اما قبل از هرگونه تصمیمی ، توصیه می شود روش های مختلف را بدانید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.

عوارض لیپوساکشن برای از بین بردن چربی های شکم و جانبی شامل موارد زیر است:

خطرات بیهوشی

کبودی

تغییرات در حساسیت پوست که ممکن است همچنان ادامه داشته باشد

آسیب به ساختارهای عمیق پوست مانند اعصاب ، عروق خونی ، ماهیچه ها ، ریه ها و اندام های داخلی شکم

ترومبوز ورید عمقی ، پیامدهای قلبی و ریوی

تجمع مایعات

عفونت

عملیات باید دوباره مورد بررسی قرار گیرد

التهاب مداوم

بهبود زخم آهسته

ضعیف شدن پوست و بدتر شدن سلولیت

· التهاب

خطوط نامنظم یا نامتقارن

تغییر رنگ ناهموار

البته ، همه این عوارض و خطرات احتمالی قبل از انجام هرگونه روش مورد بحث قرار می گیرد.

با دستگاه های مداری چربی های شکم و پهلو را از بین ببرید
Slim Fit و Derm Up

دستگاه های DermUp و SlimFit SlimFit دستگاه های م weightثر در کاهش وزن هستند که کار خود را به صورت کاملاً غیرتهاجمی و م doثر انجام می دهند. اساس هر دو دستگاه فرکانس رادیویی گرمایش است. هنگام برداشتن چربی شکم با این دو دستگاه هیچگونه خطری برای عمل ، بیهوشی و ایجاد اسکار وجود ندارد.

برای بازدید از صفحه محصول Derm Up روی نماد روبرو کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید