باز هم رژیم کتو چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو به رژیم کتو بازگشت؟


چگونه می توان بعد از نقض رژیم کتو به ما بازگشت؟

متأسفانه ، بسیاری از مردم می گویند نمی توانند از خواندن خارج شوند و بر این غلبه کنند !!! بیایید به رژیم کتو برگردیم

پس از تحقیقات و گفتگوها مشخص می شود که این افراد روز بعد از تقلب چربی را به صفر می رسانند. به این افراد گفته شده است که پس از یک روز نشستن به دلیل اینکه بدن شما مملو از ذخایر گلیکوژن است ، مصرف چربی از کاهش ذخایر گلیکوژن جلوگیری می کند. به همین دلیل لازم نیست برای حذف این گلیکوژن از بدن چربی مصرف کنید.

غذاهای کتوژنیک - چگونه می توانیم بعد از شکستن رژیم به رژیم کتو برگردیم؟

پاسخ این است که این استدلال 100٪ نادرست است. و دلیل اینکه نمی توانید از تقلب خود خارج شوید دقیقاً اشتباهی است که مرتکب شده اید.

روزه داری متناوب در برابر رژیم کتو 01 - چگونه می توان بعد از نقض رژیم کتو به آن بازگشت؟

چرا بحث های مربوط به حذف کامل چربی در روز بعد اشتباه است؟ به 2 دلیل:

1. اگر ذخایر گلیکوژن زیادی در بدن خود دارید و چربی مصرف می کنید ، اینطور نیست که بدن ابتدا چربی بسوزاند. این هرگز اتفاق نخواهد افتاد.
بدن همیشه ابتدا گلیکوژن و سپس چربی را جذب می کند

2. وقتی به تقلب برنامه ریزی کردید به این افراد گفته شد. اطمینان حاصل کنید که میزان کالری دریافتی شما بیشتر از برنامه ریزی شما نیست. و در هر صورت ، اگر تقلب کنید ، از کتوز خارج می شوید و چربی ای که می خورید به همراه تقلب خود به صورت چربی ذخیره می شود. شما باید مصرف چربی خود را کاهش داده و میزان کربوهیدرات خود را افزایش دهید تا چربی به صورت چربی ذخیره نشود.

از سوی دیگر ، اگر روز بعد میزان مصرف چربی خود را به صفر برسانید و کربوهیدرات مصرف کنید ، دوباره انسولین خود را تحریک خواهید کرد. سطح انسولین ، که به دلیل مصرف سریع (خوابی که خوابیده اید) کاهش یافته است ، دوباره رژیم کتو را افزایش می دهد ، اشتها را افزایش می دهد و مشکلاتی را که قبل از رژیم کتوژنیک داشتید باز می گرداند. و این چرخه می تواند روزها طول بکشد و شما نمی توانید از آن خارج شوید.

5ec68933f0f41924fd351815 - چگونه می توان بعد از نقض رژیم کتو به آن بازگشت؟

چگونه می توانیم به کتوز بازگردیم؟

اولویت شما نباید تخلیه بدن باشد. وقتی بدن خالی است و بدن به کتوز نمی رسد. در واقع بدن شما گرسنه می شود ، باعث گرسنگی کاذب می شود و تکرار می شود.
ما می خواهیم بدن را به مرحله کتوز منتقل کنیم. در فرمول ساده آن ، شما باید کربوهیدرات کمتری دریافت کنید و فعالیت بدنی بیشتری داشته باشید. هنگامی که بدن شروع به سوزاندن ذخایر گلیکوژن در بدن ، کبد ، خون و ماهیچه ها می کند و چربی ها و کتون ها را به عنوان سوخت تشخیص می دهد.

روش پیشنهادی روز بعد از تقلب به عنوان جایگزینی برای یک روش نادرست رایج (حذف کامل چربی):

1. تمرینات قدرتی برای کل بدن (یوزپلنگ – بهترین کاری که می توانید روز بعد انجام دهید. مخصوصاً برای افرادی که ورزش می کنند ، که منجر به این واقعیت می شود که ذخایر گلیکوژن به طور کامل از بدن و ماهیچه ها حذف می شود. و شما کار درست را انجام می دهید در همان زمان از آن برای ایجاد توده عضلانی استفاده کنید.)

این روش همچنین در رژیم کربوهیدراتهای چرخه ای استفاده می شود (یعنی آنها دو روز در هفته تقلب می کنند و در طول آن دو روز تمرینات قدرتی سنگین انجام می دهند تا ماهیچه بسازند و چربی سوزی را در پنج روز آینده شروع کنند).

2. روزه 100٪ پاسخ است. روز بعد یک بار تعطیلات بگیرید. آنچه شما می توانید از آن بدست آورید حداکثر سود است. (روزه داری به کاهش سطح انسولین در بدن کمک می کند و به بدن کمک می کند تا بار کتون ها را برطرف کند.)

روزه گرفتن دقیقاً برعکس افرادی است که روز بعد میزان چربی را به صفر می رسانند. روزه سطح انسولین را کاهش می دهد ، اما افرادی که چربی را به صفر می رسانند و کربوهیدرات مصرف می کنند ، سطح انسولین خون را افزایش می دهند.

mctoilsportsresearch 1024x683 1 599x400 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو به رژیم غذایی آن بازگشت؟

راههای تسریع در تقلب

– مصرف روغن و قهوه mct: تولید کتون ها را تسریع می کند. و بلافاصله پس از تقلب به مرحله کتوز بازگردید.

تقلب دوباره چیست؟

اگر بدن شما کاملاً با کتو سازگار است ، می توانید مقدار کمی از چربی روزانه را کاهش دهید. زیرا بدن دسترسی خوبی به چربی دارد و می تواند از مقداری چربی به جای چربی مصرفی خود استفاده کند. و به لطف این می توانید پس از مدتی محتوای چربی را کاهش دهید ، اما نه به طور کامل.
اما هنگام تقلب ، سطح بالای انسولین باعث می شود دسترسی بدن به ذخایر چربی به طور کامل بسته شود و این سطح بالای انسولین از استفاده از چربی ها جلوگیری می کند. و تنها کاری که باید انجام دهید این است که سطح انسولین خود را کاهش دهید تا بدن شما بتواند مجدداً از چربی ها استفاده کرده و کتون تولید کند.

شما رژیم کتوژنیک را می شناسید و می دانید که این رژیم یعنی 70٪ چربی ، 25٪ پروتئین و 5٪ چربی ، و وقتی فردای تقلب می آیید ، چربی را به صفر می رسانید. این بدان معناست که شما 100٪ به پروتئین ها و کربوهیدراتهای محرک انسولین متعهد هستید و اگر سطح انسولین خون بالا باشد ، به بدن شما اجازه نمی دهد از رژیم کتو به چربی دسترسی پیدا کند ، و در عین حال بدن شما نیز شما به غذا دسترسی دارید و کالری کمی دارید. مصرف کنید و سطح انسولین بالایی دارید. حالا بدن به سمت ماهیچه ها می رود و ماهیچه ها را می سوزاند و در عین حال اشتها را برمی انگیزد و شما را به همان چرخه اشتباه پرخوری برمی گرداند.

خلاصه:
روز بعد ، رژیم غذایی شما باید به گونه ای باشد که سطح انسولین خون شما کاهش یابد. این عملیات فقط با رژیم متعادل کتوژنیک یا جشن این را می توان به صورت متناوب انجام داد.

کدام رژیم سال محبوب ترین است و کتوژنیک کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید