اولین پروازها و افراد مشهور! – پیشگیری از RD

مدتی است که پست خانوادگی جمعه را ارسال کرده ام! هر دو دختر برای یک سال به مدرسه رفتند – یکی قبلاً “قرنطینه” شده است. بیشتر در مورد آن در یک لحظه. فرزند من اکنون 5 ساله است ، ما هر دو تولد آنها را با یک مهمانی مشترک جشن گرفتیم ، مارک یک سال بزرگتر شد (41!) ، دختران اولین پروازهای خود را با هواپیما انجام دادند و هفته آینده شی 7 ساله می شود! مشغول بود!

چند هفته پیش دوست عزیز ما جس ، پرستار بچه های چند سال پیش ، دختران را در “جشنواره پاییزی” در مرکز شهر برگزار کرد. آنها همیشه یک باغ وحش کوچک و سرگرمی برای بچه ها دارند – این یکی از فعالیتهای پاییزی مورد علاقه من در کنار ما است ، و وقتی فهمیدم همان روز تولد آنها را رزرو کردم ، خسته شدم! بنابراین ، جس عزیز ، دختران را به جشنواره پاییز برد ، همه آنها لباس تولد پوشیده بودند ، بنابراین من می توانم مهمانی داشته باشم ، و مارک – برای جمع آوری کولرها و دویدن برای پیتزا. جس متن را نوشت و گفت که روزنامه محلی درخواست کرد از دخترانی که در حال نوازش اسم حیوان دست اموز هستند عکس بگیرد ، و اینک آنها عکس عظیمی از آنها را در روزنامه داشتند که روی جلد صفحه فیس بوک آنها (در زیر) نیز قرار گرفت. آنها ظاهراً در مورد آن مبدل به نظر می رسند ، اما زیبا بود! من و مارک نسخه هایی از صفحه روزنامه را از دوستان و همکاران دریافت کردیم.

دختران از تولد اسباب بازی های جدید زیادی تهیه کردند و از بازی با آنها بسیار لذت بردند. وقتی من و جینا در قسمت پادکست “چیزهایی که ما می گفتیم هرگز انجام نمی دهیم” صحبت کردیم ، من در مورد اینکه چگونه برای دخترانمان هدیه نمی خریم صحبت می کنم ، بنابراین پس از کریسمس آنها 9 ماه فرصت دارند تا از آنچه که انجام می دهند لذت ببرند. ” من دارم 😉 آنها فقط در آتلانتا هدایای عمه های خود را باز کردند و اسکیت بازی کردند … که روشن می شود! و لباس خواب تک شاخ خود را رنگ آمیزی کنید. مارک تقویم ظهور آبجو دریافت کرد (# حسود).

پایپر اولین تصادف شبانه اش را داشت … همیشه … چند هفته پیش. وقتی صبح از او در مورد آن سوال کردم ، او گفت: “متاسفم. من فقط خواب دیدم که با پری دریایی شنا می کنم و می دانم که ادرار کردن در دریاچه طبیعی است … “من هیستریک خندیدم و نمی توانم بگویم که او اشتباه کرده است!

من از هیچ یک از دختران TONE در مورد مدرسه نمی شنوم. مدام س questionsال می کنم و نظرات شادی در مورد ناهار و استراحت می گیرم. گاهی موسیقی یا هنر یا سالن بدنسازی. ما برنامه جدیدی برای خواندن کتابهای کتابخانه ای آغاز کرده ایم که آنها قبل از روشن شدن تلویزیون در شب از مرکز رسانه در مدرسه خارج می کنند. ما سعی خواهیم کرد به آن پایبند باشیم – این برای همه ما خوب است!

تولد مارک ، شنبه گذشته ، 25j، زیبا بود ما هیچ برنامه واقعی نداشتیم و بنابراین او تصمیم گرفت که ما می توانیم به تپه های شنی ، که در حدود 10 دقیقه جنوب ما هستند ، برویم و به پیاده روی برویم. پایپر BIG DUNE را انتخاب کرد و در زمان بلند شدن من دو بار از آن بالا رفت. اگرچه بسیاری از موارد ورزشی را پوشش نمی دهد ، اما دختران عاشق ، دوست دارند ، عاشق بالا رفتن از تپه های شنی هستند. همه ما مدفوع کردیم ، در یکی از دره ها نشسته بودیم ، و پایپر دوشبه ها را بالا و پایین می دوید. روز بعد کلیسا پایپر می خواست برای هزینه های بیشتر به تپه های شنی برگردد! مارک آنها را برداشت و من یک تون در اطراف خانه ساختم. این زمان آرام نمی تواند چیزی جز شادی باشد!

این آخر هفته به آتلانتا رفتیم تا خواهر مارک و همسرش را در خانه جدید زیباشان ملاقات کنیم. آنها مهماندارهای دوستانه ای هستند و ما در اتاق اصلی آنها می نشینیم. بسیار زیبا! خانه بسیار زیبا و زیبا تزئین شده است! من فکر می کردم اگر من بچه نداشتم خانه من به همان اندازه مرتب ، تمیز و زیبا تزئین می شد ، اما احتمالاً اینطور نیست. مطمئنم

و حداقل ما اینجا هستیم. وقتی روز سه شنبه حوالی ساعت 2 بعدازظهر با دختری تماس گرفتم که گزارش داد پایپر روز جمعه (با نقاب) به ویروس کووید مبتلا شده است و من باید به او مراجعه کنم ، قلبم متلاشی شد. همه ما از این سفر هیجان زده بودیم و هنوز هم کار و مشکلات ناشی از COVID را مدیریت می کنیم. من بلافاصله پایپر را برای آزمایش سریع (منفی ، در روز چهارم پس از قرار گرفتن در معرض) گرفتم و به من گفتند که برای بازگشت او در روز دوشنبه ، او در روز پنجم نیاز به آزمایش منفی دارد و اگر من بخواهم زودتر او را برگردانید ، او نیاز به آزمایش سریع روزانه دارد. وزارت بهداشت به من اطلاع داد که آزمایش سریع 24 ساعته مناسب است ، با این حال مدرسه یک روز مرخصی می خواهد. خوب ، سایت های تأییدشده تا ساعت 9:30 صبح در نزدیکی ما باز نمی شوند و نتایج در برخی نقاط تا 1 ساعت طول می کشد. نیازی به گفتن نیست که چهارشنبه و پنجشنبه بازیگران جلسات اولیه بودند: یک کودک سوار اتوبوس شد ، در خانه با پایپر کار کرد ، و سپس آزمایش COVID را پشت سر گذاشت و قبل از … 11 کار کرد؟ چنین آشفتگی! من سرانجام در روز سه شنبه هنگامی که برای اولین بار پایپر را گرفتم ، آزمایش دادم ، زیرا درست بود ، به ویژه در سفرهای آینده ، و بعد از ظهر دیروز مارک گفت که او فقط بسیار خسته است و بنابراین برای آزمایش نیز رفت. همچنین منفی. فو این اولین بار بود که به غیر از من شخص دیگری آزمایش می شد و من از پاییز گذشته ، زمانی که یک بار در معرض دیدم و یک بار احساس گرما نکردم ، از این آزمایش استفاده نکرده بودم. من هم مانند بقیه بر این بیماری همه گیر غلبه کردم.

دختران با اولین پرواز به خوبی کنار آمدند. ما تصمیم گرفتیم از یک فرودگاه کوچک (گران) در نزدیکی خود پرواز کنیم و در سفر به و از شیکاگو اوهارا صرفه جویی کنیم. ما 4.5 ساعت از درب به خانه رفتیم ، که مطمئناً دختران مدت زمان زیادی را گذرانده بودند ، اما در واقع نسیمی می وزید. آنها تصمیم گرفتند با هم سوار هواپیمایی شوند که یک هواپیمای کوچک دو یا دو ردیفه بود و تنها 13 خط داشت. هر دو دختر این میان وعده را عالی دانستند و هر دو مجبور بودند حمام را به مدت 1 ساعت و 25 دقیقه پرواز بررسی کنند ، با وجود این واقعیت که آنها دو بار از خدمات قبل از بلند شدن استفاده می کردند. چشم در چشم. آنها هنگام برخاستن بسیار عصبی به نظر می رسیدند و هر دو دسته بازوها را محکم فشار می دادند ، اما موفق می شدند. من حتی با شکایت از گوش خوردن وارد نشدم. شی دوست دارد ماجرای نحوه برخورد با هواپیما را در کودکی بیان کند (هر چند که او تازه 1 ساله شده بود) و اینکه پایپر هنگام شکم من در هواپیما بود (درست است). اما مهم نیست که چه چیزی باشد ، این اولین پرواز واقعی آنها بود. آنها همچنین از پله های جادویی (پله برقی) و تراموا در فرودگاه آتلانتا خوششان آمد. در این زندگی های کوچک اتفاقات بزرگ و بزرگی در حال رخ دادن است!

روز تولد شی چهارشنبه است و کلاس او دارای آجیل ، لبنیات و گلوتن است. باید در فروشگاه خریداری شود. کمک !!! لعنتی چه باید بفرستیم؟! او به ما گفت که برای شام یک جعبه پنیر خشخاش و پنیر می خواهد. هیچ برنامه واقعی دیگری وجود ندارد زیرا ما عمدتا از زمانی که پایپر ما را در 8 سپتامبر شروع کرد ، به طور مداوم جشن می گرفتیمjبه

من یک برنامه PTO کمی برنامه ریزی شده دارم تا هفته آینده در خانه جدیدش (در عین حال) به بهترین حالت در شیکاگو بروم ، وقتی که برای همیشه ساخته شود. پسرش نیز در ماه سپتامبر تولد خود را جشن گرفت ، بنابراین من در نهایت چند جعبه از ایوان جلوی خانه می گیرم.

ما قصد داریم از آتلانتا لذت ببریم – یک جمعه شاد برای همه و یک آخر هفته فوق العاده!