اما چگونه می توان کلسیم دریافت کرد؟ (پاسخ ساده است.) – Raina Dawn Lutz



بمب حقیقت: برای دریافت کلسیم نیازی به خوردن شیر ندارید.

این اشتباه گذشته منسوخ شده است. ما بهتر می دانیم و اکنون باید یک دانش عمومی ساده باشد.

بنابراین این چیزی است که ما اکنون می دانیم.

انرژی های گیاهی بسیار سالم تری وجود دارد [Read: Plant-Based diet? It’s Not as Hard as you Think] منابع کلسیم که می توانید بخورید و همچنین مکمل نیست.

بله ، ما به کلسیم نیاز داریم. کلسیم یک ماده مغذی ضروری است. اما ما به مگاتون او احتیاج نداریم. این فقط یک ماده معدنی دیگر است که ما به آن نیاز داریم ، از پتاسیم ، آهن یا منیزیم کم و بیش مهم نیست.

اما منابع غیر لبنی کلسیم مانند کلم بروکلی ، کلم ، سبزیجات و نوشیدنی های غیر لبنی غنی شده با کلسیم تامین کلسیم کافی بدون هیچ گونه آسیبی به سلامتی ، اخلاق و محیط زیست مرتبط با مصرف شیر.

همچنین می توانید با خوردن کنسرو ماهی قزل آلا ، لوبیا و توفو کلسیم کافی دریافت کنید. [Recipe: One-Sheet Dinner Broccoli Tofu Sweet Potato with Maple Miso Dressing]

به ما گفته می شود که اگر کلسیم کافی دریافت نکنیم ، پیری سالم به خطر می افتد و توانایی های ما کاهش می یابد. اما در این بیانیه چند قطعه دیگر از پازل وجود ندارد. نیاز داریم همه چيز مواد معدنی که از غذاهای کامل ، نه فقط از یکی از آنها ، و مقدار مناسب ویتامین ها ، فیبر ، آنزیم ها ، امگا 3 ، آنتی اکسیدان ها ، آب تمیز ، خواب ، اشتیاق و ورزش برای پیری سالم دریافت می کنیم.

[Over 60? Read: When I’m 64 Nutrition for Aging Seniors]

xo ،

دیدگاهتان را بنویسید