آیا کراکرهای باشگاهی سالم هستند؟ – Healthyfoodforliving.com


منقضی شدن

اگر دوست دارید یک میان وعده بخورید، احتمالا کراکر، چیپس یا شکلات دارید. یکی از مهمترین بیسکویت خوراکی به عنوان یک میان وعده کلاب کراکر است. بدون شک خوشمزه و بسیار ارزان است. بافت ترد و طعم شور آن را محبوب همه می کند.

اگر کلاب کراکر در انباری خود دارید، احتمالاً همه اعضای خانواده شما به طور مرتب آنها را می خورند. وقتی به طور دوره ای کلاب کراکر مصرف می کنید، طبیعی است که تعجب کنید. آیا کراکرهای باشگاهی سالم هستند؟ آیا باید آن را به طور منظم بخورم؟

خوشبختانه برای شما، ما در این مقاله قصد داریم ارزش غذایی کلاب کراکر را بشکنیم و به شما پاسخ دهیم که آیا کلاب کراکر سالم است یا خیر.

کلاب کراکر چیست؟

کلاب کراکرها کراکرهایی هستند که توسط گادفری کیبلر در ایالات متحده تاسیس شدند. پیش از این، کیبلر کلاب کرکرز را ساخته بود.

اما پس از اینکه Kellogg Keebler را به یک شرکت ایتالیایی فروخت، اکنون کلاب Crackers به ​​عنوان محصولی از Kellogg به فروش می رسد.

اگرچه کلاب کراکرها و نمک ها شباهت هایی مانند شکل آنها دارند، اما ویژگی های ظاهری و طعم های متفاوتی دارند. پنیر خامه‌ای، کره بادام‌زمینی یا پنیر خامه‌ای با کلاب کراکر همخوانی دارد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: آیا گواکامول کتو

مواد لازم برای کلاب کراکر

به طور معمول، شربت ذرت با فروکتوز بالا، مارگارین، تیامین، ریبوفلاوین، شکر، روغن سویا، آرد غنی شده حاوی نیاسین، آرد گندم، جوش شیرین و اسید فولیک مواد تشکیل دهنده برای ساخت کلاب کراکر هستند.

ترکیب غذایی کلوپ کراکر

آیا کراکرها برای شما خوب هستند؟

یک وعده کلاب کراکر چهار عدد است، یعنی ۱۶ اونس.

حالا بیایید در مورد اجزای غذایی کلاب کراکر و تاثیر آن بر سلامت شما صحبت کنیم.

چربی ها و کلسترول:

یک وعده کلاب کراکر حاوی ۰.۵ گرم چربی اشباع شده، ۱ گرم چربی تک غیراشباع و ۲ گرم چربی غیراشباع چندگانه است و فاقد چربی ترانس است. اگر روزانه ۲۰۰۰ کالری مصرف کنید، این مقدار چربی تقریباً ۹ درصد نیاز روزانه شما به چربی است.

اگر آن مقدار چربی مورد نیاز در روز را تنها از کلاب کراکر مصرف کنید، میزان مصرف چربی معمولی شما بسیار افزایش می یابد. همچنین، از آنجایی که کراکرهای کلاب گرسنگی شما را برطرف نمی کند، بدن شما غذای بیشتری می خواهد که باعث می شود بیشتر بخورید.

پرخوری، به ویژه غذاهای حاوی چربی، منجر به چاقی، افزایش سطح کلسترول در بدن و ایجاد بیماری های قلبی می شود.

کربوهیدرات ها:

کلاب کراکر کربوهیدرات بالایی ندارد. در کل حاوی ۹ گرم کربوهیدرات است.

کربوهیدرات ها اولین و آسان ترین منبع انرژی برای بدن شما هستند. مغز شما فقط می تواند کربوهیدرات ها را برای عملکرد مداوم خود متابولیزه کند.

اگر بدن شما فاقد کربوهیدرات باشد، باعث ضعف، سرگیجه، خستگی، حالت تهوع و سردرد می شود. کمبود کربوهیدرات در بدن منجر به افزایش غلظت چربی ها می شود.

کراکرهای کلاب شما سرشار از شربت فروکتوز بالا هستند و می توانند باعث افزایش وزن، دیابت نوع ۲ و افزایش سطح چربی شما شوند.

پروتئین ها:

هر وعده کلاب کراکر حاوی کمتر از ۱ گرم پروتئین است.

پروتئین برای تقویت ایمنی، رشد ذهنی و جسمی و انرژی بدن ضروری است. اگر کمبود پروتئین داشته باشید، ضعیف تر می شوید و توده عضلانی شما کاهش می یابد.

حفظ تعادل برای شما دشوار خواهد بود و متابولیسم شما کند می شود. پروتئین کم همچنین می تواند منجر به کم خونی شود، به این معنی که سلول های شما اکسیژن کافی برای عملکرد صحیح دریافت نمی کنند.

سدیم:

از یک وعده کلاب کراکر ۱۲۵ میلی گرم سدیم دریافت خواهید کرد. نیاز روزانه به سدیم از ۲۲۰۰ میلی گرم تا ۲۳۰۰ میلی گرم متغیر است. ۲۳۰۰ میلی گرم هرگز نباید از هم عبور کند.

این به این معنی است که شما تقریباً ۵ درصد از سدیم خود را در روز فقط از یک وعده در کلاب کراکر دریافت می کنید و هیچ تضمینی وجود ندارد که فرد فقط یک وعده در روز یا در یک زمان دریافت کند.

در روزی غیر از کلاب کراکر، غذای دیگری حاوی سدیم خواهید داشت. تقریباً همه چیز حاوی نمک است و نمک منبع عالی سدیم است. و همه اینها منجر به غلظت بالای سدیم در بدن می شود.

فرض کنید بدن شما مقدار بیشتری سدیم دارد. در این صورت باعث هیپرتروفی میوکارد، نارسایی قلبی، پوکی استخوان، سنگ کلیه، فشار خون بالا، سرطان معده و حتی سکته خواهد شد.

ویتامین ها و مواد معدنی:

اگر به دنبال ویتامین ها و مواد معدنی برای بدن خود هستید، کلاب کراکر غذا نیست. کلاب کراکر فاقد هرگونه ویتامین و مواد معدنی است. هیچ ویتامین A، ویتامین C، ویتامین E یا ویتامین K در کلاب کراکر وجود ندارد. هیچ گونه کلسیم، پتاسیم و آهن ندارد.

بدن شما برای عملکرد مناسب متابولیک، افزایش ایمنی و رشد و نمو سلول ها و بدن به تامین مداوم ویتامین ها و مواد معدنی نیاز دارد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: آیا پنیر سالم است

خب، ما چی یاد گرفتیم؟

  • کراکرهای کلاب کربوهیدرات بسیار کمی دارند و پروتئین کمی دارند یا اصلا پروتئین ندارند.
  • حاوی چربی های ترانس و چربی های اشباع شده است.
  • از نظر سدیم بسیار غنی است.
  • کلاب کراکر منبع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی نیست زیرا حاوی هیچ یک از آنها نیست.
  • آنها دارای مواد بسیار فرآوری شده هستند
  • کلاب کراکر حاوی مقدار زیادی شربت با فروکتوز بالا است.
  • مواد نگهدارنده زیادی در کلاب کراکر شما اضافه شده است.
  • مهم نیست که چقدر کلاب کراکر بخورید، باز هم گرسنه خواهید بود زیرا کالری خالی دارد.
  • هیچ الیافی در کلاب کراکر خود پیدا نمی کنید.

بنابراین، هنگام تجزیه و تحلیل همه این اطلاعات، می توان گفت:

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: آیا اسپاگتیوها سالم هستند؟

آیا کراکرهای باشگاهی سالم هستند؟

آیا کراکرهای باشگاهی سالم هستند؟

کراکرهای کلاب سالم نیستند و برای سلامتی ما مناسب نیستند. حاوی بسیاری از اجزای مضر در مقادیر زیاد است. اگر یک میان وعده می خواهید، باید چیزی غیر از کلاب کراکر را امتحان کنید.

جایگزین های سالم برای امتحان:

اگر می خواهید کراکر داشته باشید و سعی می کنید از کراکرهای کلاب دوری کنید، می توانید موارد زیر را امتحان کنید:

  • تریسکویت اصلی. کراکر
  • Mary’s John Crackers Super Classic
  • نان ترد فیبر اسکاندیناوی
  • نمک دریایی چند دانه ای CrunchMaster
  • کراکر آرد رزماری و بادام ساده و نمک دریایی
  • میان وعده های چرب!
  • بازگشت به طبیعت کراکر دانه کامل لوتا
  • فیبر واسا کرانچی

می توانید همه این کراکرها را امتحان کنید تا جایگزین سالمی پیدا کنید. اینها سرشار از مواد مغذی و طعم بالایی هستند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: آیا پفک های کاکائو سالم هستند؟

سوالات متداول (سؤالات متداول)

آیا کراکرهای باشگاهی میان وعده های سالمی هستند؟

نه، کراکر باشگاهی میان وعده سالمی نیست. آنها سرشار از سدیم، ترانس و چربی های اشباع شده هستند که می توانند بر بدن تأثیر منفی بگذارند. لازم نیست به طور مرتب کلاب کراکر داشته باشید.

آیا هنوز تحت Keebler فروخته می شود؟

نه، اکنون تحت شرکت Kellogg فروخته می شود که دستور اصلی را نیز تغییر داده است.

آیا کلاب کراکر و نمک یکسان هستند؟

ممکن است شکل یکسانی داشته باشند اما سلیقه و ظاهرشان متفاوت است.

ارزش غذایی کلاب کراکر چیست؟

چربی و سدیم بالایی دارد و پروتئین، کربوهیدرات، ویتامین و مواد معدنی کمی دارد.

کراکر کلاب چه تاثیراتی می تواند بر روی بدن من داشته باشد؟

اساساً از فشار خون و کلسترول بالا رنج خواهید برد.

دست از خوردن کراکر باشگاهی بردارید!

پس از خواندن این مقاله، نباید بپرسید آیا کراکرهای باشگاهی سالم هستند؟ زیرا من هستم اکنون می دانید که اینطور نیست.

بنابراین، جایگزین های سالم یا میان وعده های ارگانیک مانند کرفس یا هویج را امتحان کنید. وقتی گرسنه هستید از خوردن کراکر کلاب خودداری کنید و متوجه بهبودی در بدن خود شوید.