رژیم لاغری سریع

آیا چیریوهای عسل و فندق سالم هستند؟ – Healthyfoodforliving.com


منقضی شدن

آیا عسل و فندق Cheerios به عنوان یک گزینه صبحانه سالم هستند؟ این سوالی است که بارها و بارها مطرح شده است. پاسخ این است که، بستگی دارد. مطمئنا، Cheerios با ویتامین ها و مواد معدنی ضروری غنی شده است، اما آنها همچنین حاوی شکر اضافه شده و شربت ذرت با فروکتوز بالا هستند.

بنابراین، اگرچه ممکن است بدترین گزینه صبحانه نباشد، مطمئناً سالم ترین هم نیست. بیایید به جزئیات بپردازیم.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: آیا بسته های جو دوسر عسل سالم هستند؟

عسل فندقی Cheerios چیست؟

Nut Cheerios Honey Nutrition

از شش ماده موجود در هانی نت چیریوس، سه نوع شیرین کننده متفاوت هستند. بیشتر آنها شکر سفید، شکر قهوه ای و عسل هستند. چیریوس عسل حاوی تقریباً ۹ برابر قند موجود در چیریوهای معمولی در هر وعده است.

غلظت شکر بسیار بیشتر از سایر کاسه های پر از شکر است قرص بچه. انگار داری یه کاسه بزرگ شکر میخوری!

عسل چریوس فندقی چه ویژگی هایی دارد؟ عسل با طعم فندقی این را درست می کند غلات برای صبحانه و آب نبات. می توانید این غلات را با شیر یا بدون شیر میل کنید.

ترد بودن این غلات فوق العاده است. با این حال، به یاد داشته باشید که غلات پس از ریختن شیر به سرعت نشت می کند.

Honey Nut Cheerios بسیار شیرین است، اما این چیزی است که آن را بسیار خوشمزه می کند. از طرف دیگر، افزودن شیر بهتر است زیرا شیرینی و طعم غلات را افزایش می دهد – احتمالاً راهی عالی برای شروع روز.

آیا عسل Cheerios سالم هستند – مزایای بالقوه سلامتی

آیا گیلاس های عسل و آجیل سالم هستند؟

قبل از پرداختن به جنبه منفی هونی نوت چیریوس، باید به جنبه تغذیه ای این دانه ها نگاهی بیندازیم. همانطور که وعده داده بود، این شرکت برخی از مواد مغذی را در Cheerios معرفی کرده است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: آیا Oreos سالم هستند؟

این حاوی تعداد متوسط ​​کالری در هر وعده است و ترکیب سالمی از چربی ها را فراهم می کند:

چیریو کالری و چربی کمی دارد که یک مزیت محسوب می شود. یک وعده از هانی نت چیریوس حاوی مقدار دقیق چربی توصیه شده یعنی ۱۵ گرم است.

فیبر برای سلامت روده شما مفید است و حرکات روده شما را فعال و منظم نگه می دارد. همچنین کلسترول شما را کنترل می کند که می تواند به قلب شما نیز کمک کند. آنها همچنین حاوی چندین ماده معدنی حیاتی مانند فیبر و ویتامین D هستند که بسیاری از افراد به اندازه کافی آنها را دریافت نمی کنند.

محتوای کلسیم موجود در این طعم Cheerio همچنین بیشتر ارزش روزانه کلسیم (۱۰ درصد از ارزش روزانه) را برآورده می کند.

آهن در این غذا به وفور یافت می شود:

یک فنجان (۲۸ گرم) Cheerios حاوی ۴۵ درصد از ارزش روزانه آهن است، ماده معدنی که بسیاری از افراد دچار کمبود آن هستند. این ماده معدنی برای انتقال اکسیژن به سراسر بدن ضروری است.

با این حال، به یاد داشته باشید که بسیاری از این مواد معدنی، مانند آهن، ویتامین B12 و ویتامین D در طول فرآیند پخت و پز اضافه می شوند و به طور طبیعی در غلات یافت نمی شوند.

منبع عالی غلات کامل:

ما از قبل می دانیم که همه چیریوها با جو دوسر کامل تهیه می شوند. با توجه به اینکه غلات کامل حاوی تمام اجزای غلات هستند، تمایل به داشتن مواد مغذی بیشتری نسبت به غلات فرآوری شده دارند.

جو دوسر، عنصر اصلی و مشخص در جنرال میلز چیریوس، منبع متعادلی از فیبر و آهن است. از نظر کربوهیدرات، جو خام حاوی حدود ۶۶ درصد کربوهیدرات، ۱۵ درصد فیبر، ۷ درصد چربی و تنها ۱.۵ درصد قند است. علاوه بر این، خوردن غلات کامل غنی از فیبر ممکن است به کاهش سطح کلسترول و کاهش احتمال بیماری قلبی کمک کند.

آیا عسل فندق می تواند برای شما مضر باشد؟

آیا عسل و گردو Cheerios برای شما مفید هستند؟

مشخص شده است که این قرص ها حاوی عناصر مضر زیر هستند که ممکن است منجر به عواقب نامطلوب سلامتی شود!

نمک زیاد:

غلات عسل و فندق Cheerios یک محصول کم سدیم نیست و هرگز نباید آن را یک محصول در نظر گرفت. توصیه می شود در یک رژیم غذایی متعادل، بیش از ۱۱۵ میلی گرم نمک به ازای هر ۱۰۰ تا ۱۲۵ کالری مصرف نکنید. و Honey Nut Cheerios حاوی حدود ۲۰۰ میلی گرم سدیم در هر وعده است!

طبق تحقیقات، رژیم غذایی با سدیم بالا باعث افزایش فشار خون می شود که یک عامل خطر شناخته شده برای بیماری قلبی و سکته است. برای سلامت قلب، بسیاری از منابع خوردن غذاهایی با محتوای نمک ۵ درصد یا کمتر از ارزش روزانه را پیشنهاد می کنند.

کربوهیدرات ها فراوان هستند:

بله، ما فقط در مورد این صحبت کردیم که جو دوسر موجود در این غلات منبع خوبی از غلات کامل و کربوهیدرات است. کربوهیدرات ها برای سلامتی ضروری هستند. با این حال، به نظر می رسد که آجیل عسل نسبت به تعداد کالری در هر وعده، مقدار بیشتری از آن دارد.

همچنین نشان دهنده حفظ سطح قند خون، وزن سالم و قلب سالم است. در حالی که یک رژیم غذایی به طور کلی مغذی می خورید، باید از ۱۵-۲۰ گرم کربوهیدرات کل در هر ۱۰۰-۱۲۵ کالری تشکیل شود.

حاوی مقدار زیادی قند اضافه شده:

غلات عسل و گردو Cheerios حاوی ۱۲ گرم شکر اضافه شده (۲۴ درصد ارزش روزانه) در هر وعده است که تقریباً نیمی از نیاز روزانه شما به قند است. انجمن قلب آمریکا مصرف بیش از ۲۵ گرم قند در روز را برای زنان و ۳۶ گرم در روز برای مردان توصیه می کند.

مصرف مزمن یک رژیم غذایی با قند بالا می تواند به نگرانی های مختلف سلامتی منجر شود. شایع ترین عوامل خطر عبارتند از اضافه وزن، دیابت نوع ۲ و بیماری های قلبی عروقی.

در یک رژیم غذایی متعادل، برای ۱۰۰ تا ۱۲۵ کالری نباید بیش از ۲.۵ گرم شکر افزوده (۵٪ از مقدار توصیه شده) مصرف کنید.

تغییرات اعمال شده در عسل فندقی Cheerios:

قبل از سال ۲۰۰۹، اندازه سرو عسل چریوس ۱ فنجان، وزن ۳۰ گرم و حاوی ۱۱ گرم قند بود. این روزها یک وعده سه چهارم فنجان، وزن آن فقط ۲۸ گرم و حاوی ۹ گرم شکر است.

بعید است که اکثر افراد اندازه یک وعده جدید غلات را قبل از مصرف دقیق اندازه گیری کنند. با وجود تغییرات، اندازه سرو معمولی Cheerios بیشتر در یک فنجان باقی می ماند. بنابراین، با استفاده از همان حجم یک فنجانی قبلی، میزان قند هانی نت چیریوس احتمالا دو رقمی خواهد بود.

با توجه به سازمان غذا و دارو (FDA)، تراکم دانه می تواند در مقدار دانه هایی که باید در یک وعده خورده شود، متفاوت باشد. ظاهرا جنرال میلز مواد تشکیل دهنده عسل فندقی Cheerios را تغییر داده است.

این شرکت این کار را به‌گونه‌ای انجام داد که وزن کل هر وعده کاهش یافت و در نتیجه سطح شکر ادعا شده کمتری داشت. اما تعیین میزان قند او غیرممکن بود.

Cheerios در مقابل Honey Nut Cheerios: بهترین انتخاب کدام است؟

آیا عسل و گردو سلامت قلب هستند

چیریو غلات مغذی و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. با طعم غنی جو دوسر و یک لیوان شیر، این غلات چیزی است که شما در صبح به دنبال آن هستید. شما حتی می توانید این غلات ترد را به عنوان گزینه ای برای میان وعده های خود میل کنید.

محتوای قند در Cheerios معمولی حداقل است. از Cheerios، مقداری فیبر جو نیز دریافت می‌کنید که می‌تواند به کاهش سطح کلسترول شما کمک کند. بنابراین، چیریوس سالم تر از چریوس هانی ات است.

طعم آن مانند جو ۱۰۰٪ غلات کامل با کمی شیرینی است. از طرفی طعم عسل و شکر با طعم کمی آجیلی از ویژگی های اصلی عسل چیریوس است.

غلات ساده، مانند Cheerios اصلی، خوب هستند زیرا سطوح نسبتاً بالای فیبر آنها هضم را مختل می کند. به گفته انجمن دیابت آمریکا، هرچه هضم آن کندتر باشد، قند خون از خشونت کمتری برخوردار خواهد بود.

چگونه عسل آجیل Cheerios سلامت شما را مختل می کند

مصرف بیش از حد قند می تواند عواقب منفی بر سلامت شما داشته باشد. افزایش وزن یکی از آنهاست. دوم، اگر به خوردن قند با این سرعت ادامه دهید، می تواند منجر به دیابت نوع ۲ شود.

توصیه می شود که روزانه بیش از مقدار توصیه شده شکر اضافه مصرف نکنید. معمولاً شش قاشق غذاخوری یا ۲۵ گرم است.

یک وعده هونی نت چیریوس قبلاً از یک سوم میزان شکر روزانه شما فراتر رفته است که شما را از حد مجاز می‌اندازد. علاوه بر این، هونی نوت چیریوس پتانسیل ایجاد چاقی در دوران کودکی را دارد. علاوه بر این، این امر باعث می شود که سلامت کودک بیش از پیش بدتر شود.

سوالات متداول (سؤالات متداول)

آیا می توانم هر روز چریوس فندقی بخورم؟

نه، نمی توانید، زیرا حاوی مقدار زیادی قند است.

آیا می توانم چریوس فندقی را بدون شیر بخورم؟

در واقع، شما می توانید، و هیچ اشکالی ندارد که آنها را به صورت خشک بخورید.

آیا Honey Nut Cheerios از آجیل واقعی استفاده می کند؟

قبلاً از آجیل واقعی استفاده می کردند، اما اکنون طعم طبیعی بادام را جایگزین آن کرده اند.

نتیجه

غلات اکنون گزینه مورد علاقه ما برای صبحانه است. اما به نام ذائقه نباید سلامتی خود را به خطر بیندازیم. ما می خواهیم غلات با طعم خوشمزه در وعده غذایی ما گنجانده شود.

شاید مصرف هر چند وقت یکبار هانی نت چیریوس تاثیر چندانی نداشته باشد، اما مصرف مکرر این قرص ها عواقبی خواهد داشت. هر زمان که دستتان به گزینه هانی نات رسید، به خود یادآوری کنید: آیا چریوهای عسل و فندق سالم هستند؟?

آیا باید فرزندانتان را مجبور کنید که هر روز این مقدار شکر بخورند؟ البته که نه! یک گزینه غلات سالم را انتخاب کنید.