آیا تو استرس داری؟ امتحان کن!


امروز می خواهم در مورد این واقعیت صحبت کنیم که ما زمان زیادی را صرف می کنیم ، تلاش زیادی برای انتخاب غذای سالم و ما رژیم می گیریم (از خواندن پست های اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی برای خرید مواد غذایی تغذیه سالم و رژیم غذایی و …) اما می بینیم که همه این کارها را انجام دادیم ، اما نتیجه مطلوب نبود متوجه نشدیم!

به طور خلاصه ، نظریه ای وجود دارد به نام مجموعه ای از نقاط که در مورد میزان انرژی صحبت می کند الزامات ما مشروط است

مانند مشکلات عصبی مانند استرس ، آنها می توانند انرژی مورد نیاز خود را دریافت کنند بدن خود را تغییر دهید و در نتیجه روند کاهش وزن با مشکلات و شکست مواجه می شود.
در مورد استرس و نقش آن در کاهش وزن ، ابتدا باید در نظر بگیرید که استرس چیست اختلالات عصبی شبیه افسردگی نیست ، استرس یک بیماری شایع است. به عنوان عوامل استرس زای جزئی (به عنوان مثال: رانندگی خودرو در جاده ، محل کار و شرایط استرس زا و غیره)

بنابراین ما باید انجام دهیم این موقعیت های استرس زا را محدود کنید یا پاسخ ما به آنها را تغییر دهید.
بنابراین یک فرد معمولاً به جای توجه به عوامل سبک زندگی ، با رژیم غذایی چه می کند؟، مصرف وی را بیشتر محدود کرده و فشار بیشتری به بدن او وارد می کند. اما از وزن او اطلاع نداشت کاهش نخواهد یافت.

وقتی از متقاضیان می پرسیم ، “برای کاهش استرس از 10 بار به 9 بار چه می کنید؟ می گویند ما می خوریم!

خوب ، شما از آزمون می پرسید ، و ما چه می کنیم؟ یکی از راه حل هایی که به شما پیشنهاد می کنیم یک لیست شخصی از فعالیت ها برای کمک به شما در رهایی از استرس بهت خوش بگذره ، آماده باش!

برای ترویج و تهیه یک لیست شخصی بر اساس تجربه من ، این ایده ها می تواند به شما کمک کند:

روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی بال بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر حیوانات خونخوار را دوست دارید ، می توانید آنها را بخرید و با آنها تفریح ​​کنید.

به یک دوست خوب زنگ بزن

بازی های آنلاین بسازید

به قلب طبیعت بروید (حتی پارک خوب است)

بکشید یا بکشید

ماساژ

فیلم تماشا کنید ، به تئاتر بروید (مخصوصاً کمدی)

یوگا کار کن.

تمرینات تنفس عمیق انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید