آیا بعد از رژیم زندگی وجود دارد؟ بله ، و زیباست


زمان خواندن: 4 دقایق

اگر رژیم نیست ، پس چه؟ این سوال زمانی به ذهن شما خطور می کند که تصمیم می گیرید زمان کنار گذاشتن رژیم غذایی است اما نمی دانید چه چیزی است زندگی بعد از رژیم شبیه این خواهد بود و دلایل زیادی برای خداحافظی از رژیم وجود دارد ، همچنین کاهش وزن عمدی است.

  • ممکن است از چرخه ضرر-بازیابی-ضرر خسته شده باشید رژیم یویو یا شما (به درستی) نگران هستید که ادامه تحصیل به نفع سلامت جسمی و روحی شما نیست.
  • ممکن است حوصله تان سر رفته باشد هرگز احساس اطمینان نکنید که چه چیزی بخوریدبه آیا این غذا بد است؟ آیا این غذا خوب است؟ و آیا بسته به این که در مورد تغذیه برای حفظ سلامتی یا کاهش وزن صحبت می کنید ، آیا پاسخ ها تغییر می کند؟
  • شاید از احساس چنین احساسی خسته شده باشید نمی تواند زندگی خود را به طور کامل ادامه دهد اگر رژیم را ادامه دهید شما یا رژیم دارید یا در فکر شروع رژیم غذایی جدید با استفاده از پهنای باند ذهنی هستید که می توانید به چیز دیگری اختصاص دهید. همچنین ، اگر رژیم دارید ، برای شما سخت است که به رستوران ، مهمانی یا تعطیلات بروید بدون این که نگران این باشید که آیا “اجازه” خوردن هر چیزی را دارید.
  • یا فکر می کنید غلطک های رژیمی باعث می شود بین کنترل شدید و کاملاً غیرقابل کنترل متزلزل شوید؟ این چرخه محدودیت-پرخوری برای سلامتی خوب نیست ، مطمئناً برای رفاه شما خوب نیست (اوه ، شراب!) و به شما اجازه نمی دهد در مکانی مستقر شوید که با انتخاب غذا می توانید آرامش پیدا کنید.
چگونه می توان رژیم غلتکی را کنار گذاشت

به طور معمول ، وقتی چیزی را از زندگی خود حذف می کنید ، آن را با چیز دیگری جایگزین می کنید. خلاء باقیمانده را پر می کنید. برای مثال ، اگر زمان کمتری را صرف تماشای تلویزیون کنید ، می توانید بیشتر بخوانید. یا اگر تصمیم گرفتید رژیم را متوقف کنید ، می توانید تمرین را شروع کنید تغذیه شهودی بنابراین ، می توانید یاد بگیرید که قوانین محدود کننده رژیم غذایی را تحت هدایت سیگنال طبیعی گرسنگی و سیری جایگزین کنید. اگر سالها – یا دهه ها – رژیم غذایی شما به دلیل تصویر بد بدن ایجاد شده است ، می توانید روی روشهای رشد کار کنید احترام بدن به جای نفرت از بدنبه

پس از سالها (یا دهه ها) پیروی از قوانین خارجی در مورد اینکه چه موقع و چقدر بخورید ، مهم است که:

  • شروع کنید بازسازی اعتماد به نفس در مورد آنچه بدن شما به شما می گوید در مورد غذاهایی که در زمان نیاز به تغذیه احساس خوبی می کنند و حجم آنها چه احساسی دارد درست.
  • فرا گرفتن بدن خود را برای کارهایی که انجام می دهد ارزش قائل شوید ، نه برای ظاهر آن ، و بدن خود را از درون به بیرون حس کنید و احساس کنید ، نه اینکه همیشه خود را از بیرون تماشا کنید.
  • با آنچه رویدادها یا تجربیات شما را به دیتلند آورده اند آشتی کنیدوقتی می توانید قضاوت خود را با شفقت نسبت به خود معامله کنید ، روان تر می شود.
  • یادگیری روش های جدید برای مقابله با احساسات پیچیده هنگامی که به غذا روی آوردید (یا از خوردن امتناع کردید) قبلاً با شما بود.

این کار می تواند چالش برانگیز باشد ، اما ضروری است زیرا در غیر این صورت خلاء ایجاد شده با متوقف کردن رژیم می تواند شما را به Ditland بازگرداند. اگر روز بدی را در بدن خود دارید ، اگر شلوارتان مناسب نیست ، اگر احساس نفخ می کنید (به هر یک میلیون دلیل ما می توانیم احساس نفخ کنیم) ، به راحتی می توان میل به “اصلاح” مسائل را از طریق رژیم غذایی احساس کرد.

منابعی که به شما در جهت یابی دوره جدید کمک می کند

هر چه بیشتر رژیم بگیرید ، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا کاملاً آن را کنار بگذارید. به طور کامل ، منظورم این است که دیگر تصمیم نگیرید که دیگر رژیم نگیرید ، منظورم حل مشکل با تفکر رژیم و قوانین رژیم غذایی است. بله ، شما نمی توانید آگاهانه از یک رژیم پیروی کنید ، اما همچنان در رژیم ناخودآگاه قرار دارید. من همیشه آن را می بینم.

در اینجا بسیاری از مشتریان 1 در 1 من هنگام شروع به کار با من گیر کردند. آنها تعجب می کنند که چرا از خوردن رژیم غذایی اینقدر وسواس زیادی نسبت به غذا دارند و بدن خود را تحریک می کنند ، بنابراین اکنون همه چیز باید خنک باشد ، درست است؟ این مکان دیگری است که قضاوت درباره خود می تواند همراه با شرمندگی در آن رخنه کند. اگر در این محیط آشفته گیر کرده اید ، چند کتاب را به مشتریان و هر کسی که می خواهد رژیم غذایی خود را در آینه عقب رها کرده و به یک رابطه متعادل و مسالمت آمیز با غذا ، تغذیه و بدن آنها برسد ، توصیه می کنم.

  • “تغذیه بصری: یک رویکرد انقلابی در رژیم غذایی” (و کتاب کار) توسط Evelyn Tribal ، MS ، RDN و Elyse Resch ، MS ، RDN
  • “وابستگی رادیکال: چگونه در جهان ناعادلانه زنده بمانیم و پیشرفت کنیم (با تغییر آن به سوی بهتر)” ، دکترای لیندا بیکن
  • دکترای لیندسی کایت و دکترای لکسی “بیش از یک بدن: بدن شما یک ابزار است ، نه یک زیور آلات.”
  • آلیس رمزی ، MS ، RD ، “غذای ناخواسته: با غذا آشتی کنید و زندگی خود را تغییر دهید”
  • کریستی هریسون ، MPH ، RD “ضد رژیم: زمان ، پول ، رفاه و خوشبختی خود را از طریق تغذیه بصری بازگردانید”

این پست شامل پیوندهای وابسته به آمازون است. من به عنوان یک کارمند آمازون از خریدهای ماهرانه درآمد کسب می کنم.


کری دنت یک متخصص تغذیه ثبت شده از شمال غربی اقیانوس آرام ، نویسنده مستقل ، مشاور تغذیه بصری ، نویسنده و سخنران است. در میان ابرقدرت های او نابود کردن اسطوره های غذایی و توانمندسازی زنان در بدن خود احساس بهتری داشته باشید و غذاهایی را انتخاب کنید که لذت ، تغذیه و سلامتی را حفظ کنند.

این پست را چاپ کنید این پست را چاپ کنید

دیدگاهتان را بنویسید