آیا برای همیشه کالری می شمارم؟


س: هی ، اریکا!

من یک سوال دارم امیدوارم از پرسیدن آن ناراحت نشوید. یادم می آید مقاله ای را که در این زمینه نوشته بودید خواندم اما آن را پیدا نکردم.

بنابراین کالری از دست رفته شمارش 20 پوند. نکته این است که من راه طولانی در پیش دارم … (مانند 100 پوند ، اگر نه بیشتر)

نکته این است که من در مورد واقعیت شمارش هر کالری برای همیشه فکر می کردم. من هرگز نمی خواهم دوباره آنقدر بزرگ شوم ، اما چقدر واقعی است؟ وجود دارد آیا این چیزی است که من فقط باید انجام دهم؟ من با وعده های کوچکتر خوب هستم ، اما می ترسم اگر شمارش کالری را متوقف کنم و فقط سعی کنم به آنها توجه کنم ، حتی اگر قسمت هایی را وزن کنم ، وزن من ممکن است بالا رود.

من یک سوال دارم – دستور العمل های شمارش کالری. زمان زیادی برای محاسبه همه آنها و تقسیم آن به قسمتهای دقیق زمان کافی است.

تا پایان عمر نمی توانم کاهو ، انگور و غلات وزن شده ام را ببینم.
چه فکری در این باره دارید؟

من پیامی را به پیامهایی که در پایان این پست به آنها اشاره می کنید ، می دهم ، اما نه ، هدف این نیست که بقیه عمر خود را صرف شمارش کالری کنید.

راستش را بخواهید ، چند سال پس از نوشتن این مجموعه در مورد شمارش کالری ، بیشتر متوجه شدم که این موضوع کمتر به ریاضیات واقعی کالری مربوط می شود و بیشتر به درسهایی است که شمارش باید به شما آموزش دهد.

به آن اینگونه نگاه کن. آنقدر غذای فرآوری شده به گونه ای تولید می شود که بافت را از بین می برد و باعث می شود که غذا یک پشم زیبا و زیبا در دهان ایجاد کند بدون این که در دندان ها علامتی باقی بماند که می توان آنها را با استفاده از نخ دندان یا نخ دندان انتخاب کرد و وقتی در گلو فرو رفت. معده ، این توده محکم زخمی را در شکم تشکیل می دهد فوق العاده عدم انطباق.

و سپس ، با نگاهی به چند کالری که برای شما این مزخرف غیرقابل اجرا هزینه کرد ، متوجه می شوید که این مقدار بوده است مسیر کالری زیادی برای شما وجود دارد که بعد از غذا به سرعت گرسنه شوید.

و سپس به اندازه وعده غذا نگاه می کنید و متوجه می شوید که فقط غذا نخورده اید یکی افتادن ، شما به طور تصادفی غذا خوردید چهار زیرا نام تجاری اندازه بخش ها را به همان اندازه کاهش می دهد تا تعداد کالری در هر وعده روی برچسب کمتر ترسناک به نظر برسد … بنابراین در واقع شما باید کالری هایی را که به پیشخوان اضافه کرده اید ضرب کنید چهاربه

و سپس به حقایق تغذیه نگاه می کنید در زیر تعداد کالری در هر وعده غذایی و دریابید که غذایی که انتخاب کرده اید دارای مقدار کمی پروتئین به اندازه کالری موجود ، تقریبا فاقد فیبر بوده و به طور تکان دهنده ای ، حتی اگر آن را نچشیده اید ، بیشتر از آنچه انتظار داشتید قند داشته است. شما به زودی به طور عملی متوجه این موضوع می شوید همه چيز کالری موجود در غذا از کربوهیدرات ها ناشی می شود.

و سپس به برچسب مواد تشکیل دهنده نگاه می کنید و متوجه می شوید که اکثریت قریب به اتفاق مواد تشکیل دهنده فقط گزینه های آرد و شکر هستند ، دو مورد از معدود مواد اولیه موجود در این کشور که برای تولیدکنندگان مواد غذایی سودآوری فوق العاده ای دارند.

و سپس…. سپس… شما با خود می گویید: “وای ، من دیگر نمی توانم آن را بخورم.”

این این یک درس واقعی شمارش کالری است. این در مورد تعهد وسواس گونه برای مدیریت کمبود کالری مورد نیاز برای کاهش وزن نیست ، بلکه در مورد آموختن درسهایی در مورد غذایی است که می خورید ، چرا باعث ایجاد چنین احساسی در شما می شود و به شما کمک می کند تا اهدافی را که برای خود تعیین کرده اید حفظ کرده و حفظ کنید.

یک دلیل وجود دارد که چرا سبزیجات برای کاهش وزن بسیار مهم هستند – آنها با کالری بسیار کمی ، رضایت بخش ترین چیزی که می توانید بخوریدعلاوه بر اینکه فوق العاده مغذی است. معرفی 3 فنجان کلم با سیر و برش های فلفل قرمز که در مقدار کمی ونیگرت سرخ کرده اید و متوجه شده اید که نمی توانید همه چیز را تمام کنید ، حتی اگر 600 کالری کمتر از یک غذای با ارزش رستوران فست فود مورد علاقه شما باشد. ارزشمند اطلاعات

این به شما کمک می کند تا دلیلی برای گفتن داشته باشید نه به غذایی که دوست دارید ، به نفع چیزی که به شما کمک می کند تا به هدفتان نزدیک شوید – چند بار در زندگی ما احساس نیاز می کنیم که بگوییم: “می دانم که دوستت دارم ، اما هر چقدر هم خوب باشی با من خوب نیستی” در کوتاه مدت چه احساسی به من می دهید؟ “

من می دانم که شمارش کالری در استرس و ناامیدی ، باز شدن چشم و ناامیدی ، و صادقانه بگویم ، در برخی افراد ، می تواند آنقدر اضطراب ایجاد کند که آنها را وادار به رفتارهای آشفته خوردن کند. با این حال ، من معتقدم که ما به آن اشتباه نگاه می کنیم.

شمارش کالری ، در حالی که به ثابت ماندن کمک می کند ، باید تمرین هوش باشد. برای من ، این موضوع متوجه شدم که احساس می کنم می توانم با بتی کروکر یک قابلمه کامل سیب زمینی بخورم – می دانم که در مورد آن سیب زمینی احمقانه زیاد صحبت می کنم – زیرا هیچ یک از مواد اولیه واقعی نبود. چربی ، منبع واقعی سیری ، تقریباً حذف شد. پروتئین تقریبا از پنیر و شیر از بین می رود. با وجود تمام کالری هایی که خوردم ، ظرفی که باید سیب زمینی ، پنیر ، شیر و ادویه جات باشد (چیزی که من اکنون می دانم هنوز احساس می کنم می توانم تمام تابه را بخورم. اولین باری که یک ورقه پخت درست کردم ، به سختی یک چهارم تابه را خوردم. از فکر خوردن همه اینها حالم بد می شود همانطور که من آن را تایپ می کنمبه

وقتی اطلاعات خود را وارد می کنید ، از خود بپرسید – آیا بعد از خوردن این غذا خسته شدم؟ آیا ارزش این همه کالری را داشتم اگر بتوانم چیزی راضی کننده تر و شاید بسیار معطرتر دریافت کنم؟ آیا انتخاب درستی بود؟

وقتی این س questionsالات را از خود می پرسید ، به مغز خود راه های جدیدی برای ارزیابی غذای وارد شده به بدن خود می دهید. این باعث پر شدن شما شد؟ آیا این کار شما را تا وعده بعدی غذا ادامه داد؟ یا بر روی قند بالا رفته اید ، تصادف کرده اید و سپس با خوردن چیز شیرین دیگری از تصادف رهایی یافته اید؟

شمارش کالری به شما در حفظ کسری کمک می کند ، اما همچنین باید از اطلاعاتی که با خواندن این برچسب ها به دست می آورید استفاده کنید تا بفهمید برای حفظ هدفتان چه انتخاب هایی باید انجام دهید. و برای توضیح اینکه چرا با غذای قدیمی خداحافظی می کنید – غذای قدیمی ، بخش های قدیمی ، همه چیز قدیمی.

به زودی انتخابی خواهد بود که شما خودتان می توانید بدون خواندن برچسب ها و بدون باز کردن تلفن خود انتخاب کنید. می دانید که نمی توانید ماکارونی را از منو سفارش دهید زیرا می دانید که سس سفید به تنهایی 500 کالری دارد. شما می دانید که نان ایده بدی است زیرا وقتی با این واقعیت ترکیب شود که با نرم کننده های خمیر که وزن آن را بیشتر از قبل می کنند تهیه می شود ، کالری بسیار بالایی دارد و بسیار غیر ممکن است. (دلیلی وجود دارد که در بیشتر نقاط نامحدود و نامحدود است.) شما می دانید که هر چیزی که سرخ شده یا برشته شود یا نان شود حرکت بدی است – اگر این کار را نکنید. در واقع می خواهید در این حالت شیرجه بزنید – و این انتخاب شما را شکل می دهد. چرا می دانی؟ زیرا شما درس را دیدید و آموختید.

بنابراین آیا شمارش برای همیشه ضروری است؟ خیر اما گاهی اوقات باید مجدداً کالیبره کنید ، و این اشکالی ندارد. یا گاهی اوقات خود را به طور تصادفی در حال افزایش وزن می بینید و بازگشت به یک کالری کوچک به شما کمک می کند بفهمید چه چیزی و کجا لغزش کرده اید.

از شمارش کالری به عنوان ابزاری برای تعیین مسیر شخصی خود برای دستیابی به هدف استفاده کنید و به زودی به طور طبیعی در کنترل کروز کنترل قرار خواهید گرفت و خلبان خودکار شما کاملاً تنظیم مجدد شده است تا درک جدیدی از نحوه غذا خوردن را منعکس کند. و همانطور که همیشه می گویم ، MyFitnessPal شما از شما تشکر می کند!

(خوب ، این چیزی نیست که من همیشه می گویم ، اما نزدیک است. LOL!)

در مورد شمارش کالری بیشتر بخوانید:



دیدگاهتان را بنویسید