آگاهی از رژیم کتوژنیک آگاهی از رژیم کتوژنیک


آشنایی اولیه با رژیم غذایی کتو

با رژیم کتوژنیک نیازی به رژیم غذایی خاص نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که غذاهایی را در هرمو کتو غذا بخورید.

عکس 2018 03 13 00 48 41 378x400 - آشنایی با رژیم کتوژنیک

همچنین غذاهای بیشتری را در انتهای هرم و غذاهای کمتری را در بالای هرم بخورید.

دو قسمت بالای هرم – آجیل و محصولات لبنی – باید در رژیم کتوژنیک کم استفاده شود ، بنابراین ما این دو قسمت هرم را میان وعده کتو می نامیم.

آجیل باید به اندازه یک مشت و میوه ها و محصولات لبنی – حدود نصف فنجان باشد. و حتی زغال اخته را فقط به میزان 1/4 فنجان مصرف کنید.

با مشاهده این موارد ، سیستم بدن و هورمون های بدن شما به گونه ای تنظیم می شود که باعث می شود چربی بیشتری بسوزانید. و اگر ورزش کنید ، حتی عضله نیز خواهید داشت.

غذای کتوژنیک - آگاهی از رژیم کتوژنیک

اگر می خواهیم این مسئله را با مثال توضیح دهیم دلیل این امر عادات بد غذایی شماست. می توانیم از مردی مثال بزنیم که مصرف آجیل را کاهش نداد و آنها را در ارتفاع نگه داشت.

در ابتدای رژیم غذایی به خودی خود باعث ترشح انسولین بیشتر در بدن می شود ، بعداً به کتو تغییر می کند و حتی کتو را برای چند ساعت ترک می کند.

وضعیت سگ

وقتی رژیم کتو می گیرید ، بدن شما کاملاً تغییر می کند. اشتهای فوق العاده شما به شما کمک می کند بفهمید که اکنون زمان غذا خوردن است و اکنون گرسنه هستید

این هشدار از بدن شما زمانی اتفاق می افتد که بدن شما به مواد معدنی و پروتئین نیاز دارد.

بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که به این هرم پایبند باشید و در ابتدای رژیم کمتر از دو قسمت اول هرم استفاده کنید. و مطمئن باشید که این سریال جواب می دهد و اگر تقلب نکنید اشتهای کاذب شما در نهایت کوچکتر و بهتر می شود.

تقلب چیست؟

شخصی که به مدت دو ماه رژیم کتو گرفت و بدن او سازگار شد و آنچه انجام می دهد. نکته این نیست که او دیرتر برمی گردد ، برعکس ، خیلی زودتر از مردم عادی به حالت کتو باز می گردد.

مغز انسان چقدر سوخت می تواند مصرف کند؟

پاسخ این است که مغز انسان می تواند از دو نوع سوخت کربوهیدرات و چربی استفاده کند.

اگر مصرف کربوهیدرات خود را کاهش می دهید ، قطعاً باید مصرف چربی خود را افزایش دهید.

بزرگترین اشتباهی که می توانید با رژیم کتوژنیک که می تواند به بدن و اعصاب شما آسیب برساند مرتکب شوید این است که در عین کاهش کربوهیدرات ، چربی را کاهش ندهید.

رژیم کتو 9 - آشنایی با رژیم کتوژنیک

از چربی ها نترسید

چند روز اول که مقدار زیادی چربی می خورید ، می توانید بگویید من خیلی چاق شدم ، شاید این اتفاق افتاده باشد ، اما در روزهای آینده برای شما مثبت خواهد بود. اشتهای شما به تدریج تعدیل می شود و به شما در رسیدن به وزن دلخواه کمک می کند.

ما به شما این تضمین را می دهیم که با رژیم کتوژنیک ، در صورت کسب صبر ، به وزن دلخواه خواهید رسید.

بدون مشکلات عصبی و بسیاری از مشکلات دیگر که در رژیم های دیگر وجود دارد ، بنابراین خیالتان راحت باشد.

اینفوگرافی کتوژنیک 1 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

وقتی رژیم کتو را رعایت می کنیم در بدن ما چه اتفاقی می افتد؟

وقتی رژیم کتو را شروع می کنید ، سلول های بدن شما از گلیکوژن (کربوهیدرات) تهی می شوند و وقتی کربوهیدرات ها از بدن دفع می شوند ، پتاسیم ، سدیم و منیزیم به طور همزمان از بین می روند. با این رژیم غذایی به راحتی از کمبود الکترولیت ها که شامل این سه ماده است رنج خواهید برد. شما همچنین باید این سه ماده را از طریق مکمل ها تهیه کنید.

اگر می خواهید برای او غذا تهیه کنید ، باید مقدار زیادی غذا بخورید تا آن را دریافت کنید. (زیرا؟ از آنجا که بدن به راحتی و به سادگی آن را در این حالت از دست می دهد ، به ویژه اگر ورزشکار هستید ، مقدار زیادی از این مقادیر را در هنگام تعریق از دست خواهید داد.) اکثر عوارض جانبی که در این رژیم وجود دارد به دلیل کمبود این الکترولیت ها

ما به شما پیشنهاد می کنیم که خیلی راحت سدیم را از طریق نمک دریا مصرف کنید (زیرا نمک دریا همچنین حاوی منیزیم و پتاسیم همزمان با سدیم است ، اما توجه داشته باشید که منیزیم بسیار کم است و نمی توانید نمک دریا بخورید تا منیزیم را پر کنید).

اگرچه بیشتر مواد مفید از محصولات کتو تامین می شود. اما در مورد منیزیم بیشتر منابع منیزیم به دلیل مصرف غلات است که در رژیم کتوژنیک ما وجود ندارد. بنابراین ، حتماً از مکمل های منیزیم به طور مستقیم استفاده کنید.

پتاسیم در دوزهای بسیار زیاد سمی است ، بنابراین داروخانه ها مکمل هایی دارند که تنها 5 درصد از میزان مصرف روزانه شما را تامین می کنند و دلیل این امر این است که شما بیش از حد مصرف نمی کنید. به همین دلیل مکمل پتاسیم به تنهایی کافی نیست. برای دریافت پتاسیم کافی ، آووکادو توصیه می شود – این یک رژیم غذایی غنی از پتاسیم است.

به کسانی که نمی توانند آووکادو بخورند توصیه می شود از اسفناج و در واقع سبزیجات با برگ سبز استفاده کنند.

Ketogenic 1200x715 1 - آشنایی با رژیم کتوژنیک

آخرین نکته در مورد این سه مکمل این است که سعی کنید از این مکمل ها از ابتدای رژیم استفاده کنید.

نکته دیگر برای افرادی که از این رژیم پیروی می کنند ، به ویژه اگر آنها تازه شروع کرده اند ، استفاده از روغن MCT و روغن نارگیل است. اساساً ، هر دوی این روغن ها ترکیب یکسانی دارند و از چربی هایی تشکیل شده اند که به شما کمک می کند تا وارد مرحله کتو شوید.

علاوه بر این ، آنها به شما اجازه گرسنگی نمی دهند و فواید زیادی برای شما در مراحل اولیه رژیم دارند.

mct thumb 640x480 1 - آشنایی با رژیم کتوژنیک

نحوه استفاده از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل در رژیم کتو

می توانید از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل برای سرخ کردن تخم مرغ استفاده کنید. قهوه را بریزید. به عنوان نمایه پررنگ استفاده کنید.

از Fat Bonbon (که از روغن نارگیل و کره تهیه شده است) استفاده کنید تا به شما کمک کند رژیم غذایی خود را در اوایل رژیم ساده کنید.

در ابتدای رژیم نگران این واقعیت نباشید که کالری اضافی مصرف می کنید یا باید کالری بسوزانید. فقط مقدار زیادی چربی بخورید تا کربوهیدرات ها را کاهش دهید تا وارد مرحله کتو شوید.

هنگامی که وارد مرحله کتو شدید و رژیم غذایی شما راحت شد ، سایر توصیه هایی را که به شما داده شده است دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید